Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorHaritonova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-04T01:02:45Z
dc.date.available2017-07-04T01:02:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58072
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37084
dc.description.abstractMaģistra darba Uz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma mērķis ir izpētīt uz bērnu auditoriju vērstas mārketinga komunikācijas būtību un īpatnības, analizēt patērētāju rotaļlietu pirkšanas lēmuma pieņemšanas ceļu un noteikt bērnu lomu tajā, kā arī pamatojoties uz to uzbūvēt aktuālu uz bērnu auditoriju vērstas mārketinga komunikācijas ekosistēmu. Darbs sastāv no trim nodaļām – teorētiskās, analītiskās un empīriskas. Pirmā izvirzīta hipotēze tiek noraidīta. Neskatoties uz digitālo mediju popularitātes pieaugumu, televīzija saglabā līdera pozīcijas bērnu auditorijas sasniegšanā un ir visizmantotākais medijs bērnu auditorijas vidū gan kopumā, gan arī katrā no bērnu vecuma grupām atsevišķi, to skaitā 3-4, 5-7, 8-11 un 12-15 gadu vecu bērnu vidū. Otrā hipotēze tiek daļēji pieradīta. Starp bērnu vecumu un viņu ietekmi uz rotaļlietu pirkšanas lēmuma pieņemšanu nav tieši proporcionālas likumsakarības, bet 5-7 un 8-12 gadu vecu bērnu vecāku vidū pirkšanas lēmuma pieņemšana lielākā mēra ir atkarīga no bērna viedokļa nekā 3-4 gadu vecu bērnu vecāku vidū. Darba apjoms ir 101 lpp. Darbā ir iekļauti 28 attēli, 9 tabulas un 3 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 59. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, bērnu auditorija, tradicionālo rotaļlietu nozare, mediju kanāli, komunikācijas ekosistēma.
dc.description.abstractThe aim of master’s thesis Relevant Ecosystem of Marketing Communication to Children is to study an essence and peculiarities of marketing communication to children, analyze consumer decision making journey and define children’s role in it as well as to create a relevant ecosystem of marketing communication to children relying on discovered information. Master’s thesis consists of three parts – theoretical, an analytical and empirical part. The first hypothesis of thesis is denied. Despite the growth of digital media popularity television remains leadership in reaching children audience and it still is the most popular media among children audience in total and in each target group that consists of 3-4, 5-7, 8-11 and 12- 15 years old children. The second hypothesis is partly confirmed. There is no directly proportional dependence of the age of a child and his influence on toys purchase decision making, but parents of 5-7 and 8-12 years old children more likely take into account their children’s opinion while making a decision than the parents of 3-4 years old children. The volume of work is 101 page. Work includes 28 pictures, 9 tables and 3 appendixes. The source number 59. Keywords: marketing communication, children audience, traditional toy industry, media channels, communication ecosystem.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectbērnu auditorija
dc.subjecttradicionālo rotaļlietu nozare
dc.subjectmediju kanāli
dc.subjectkomunikācijas ekosistēma
dc.titleUz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma.
dc.title.alternativeRelevant Ecosystem of Marketing Communication to Children.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record