Galveno aktoru komunikācija eiro ieviešanas kontekstā
Autor
Kaktiņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Reinholde, Iveta
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Galveno aktoru komunikācija eiro ieviešanas kontekstā”, darba mērķis ir izpētīt atsevišķu aktoru komunikāciju eiro ieviešanas kontekstā. Galvenie aktori tiek izvēlēti saskaņā ar Eiro ieviešanas komunikācijas stratēģiju Latvijā – Latvijas Republikas Finanšu ministrija, Latvijas Banka, Latvijas Pasts un Latvijas Darba devēju konfederācija. Darba uzdevumi: apskatīt komunikācijas jēdziena nozīmi, tās veidus un modeļus; apskatīt rīcībpolitikas argumentu veidus; noskaidrot Latvijas valdības plānoto komunikāciju eiro ieviešanas periodā, apskatot iesaistīto aktoru galvenos uzdevumus sabiedrības informēšanas procesā; veikt izvēlēto aktoru komunikācijas izpēti eiro ieviešanas kontekstā. Pētījuma laika periods ir 2013. gada 1. janvāris līdz 2014. gada 31. decembris. The theme of the Bachelor paper is „Communication strategies of key actors during introduction of euro”, and the aim of it is to explore communication of individual actors in the context of introduction of euro. The main actors – Ministry of Finance of the Republic of Latvia, The Bank of Latvia, Latvian Post and Employers’ Confederation of Latvia, are selected in accordance with the Communication Strategy for the Euro Changeover in Latvia. Tasks of the Paper: to address the concept of communication, its types and models; to investigate argument types of policies for action; to find out what is the Latvian government’s planned communication in the period of changeover to euro, by analyzing the key tasks of actors involved in the public information process; to research the communication carried out by selected actors in the context of introduction of euro. Research period is January 1st, 2013 to December 31st, 2014.