Interneta veikala "220.lv" mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Kolendo, Vendija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma “Interneta veikala “220.LV” mārketinga komunikācijas analīze”. Mārketinga komunikācija norit dažādos veidos. Viena no biznesa panākumu atslēgām ir kvalitatīvas ārējas komunikācijas veidošana. Veidojot uzņēmējdarbību nepietiek tikai ar labu produkta izveidi, svarīgas ir arī patērētāju vēlmes un vajadzības. Mārketinga komunikācija ietver ziņojuma radīšanu un izplatīšanas kanālu izvēli, spēlējot arvien lielāku lomu organizācijas sekmīgā attīstībā. Mārketinga attīstība progresē, līdz ar to arī paņēmieni, kā uzņēmums komunicē ar saviem patērētājiem mainās. Tehnoloģiju attīstība ietekmējusi cilvēku pirkšanas paradumus. Iepirkšanās internetā kļūst arvien populārāka. Mārketinga komunikācija dod iespēju ne tikai sazināties ar patērētājiem, bet arī ietekmēt viņu rīcību, piesaistot vēlamā patērētāja uzmanību. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām kā patērētāju rīcību ietekmējošo faktoru, kā arī Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izanalizēt interneta veikala “220.lv” mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbā izmantota kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes- daļēji strukturētā intervijas un aptauja. Bakalaura darba apjoms: 78.lpp., 26 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi Bachelor's thesis “An online store "220.LV" marketing communication analysis”. Marketing communication takes place in different ways. One of the keys to success in business is the creation of high-quality external communication. When creating a business is not enough to favor the creation of the product, it is also important in consumers' desires and needs. Marketing communication include report creation and distribution channel selection, playing an increasing role in the successful development of the organization. Marketing development progresses, hence the ways the company communicates with its customers is changing. Technological developments affected people's buying habits. Shopping online is becoming more popular. Marketing communication makes it possible not only to communicate with customers, but also influence their behavior, attracting the desired attention of the consumer. Thesis consists of an introduction, three parts, conclusions, proposals and attachments. Bachelor's work is based on the theory of an opinion on a marketing communications as factors influencing consumer behavior, as well as the survey of Latvian residents, to analyze the online store "220.lv" marketing communications and provide suggestions for improvement. Bachelor's work uses qualitative and quantitative research methods: semi-structured interview and survey. Bachelor's workload: 78.p., 26 pictures, 2 tables, 3 appendixes