Zīmola vērtība no patērētāju perspektīvas sporta apģerbu un apavu tirgū.
Автор
Kadakovska, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola vērtība no patērētāju perspektīvas sporta apģērbu un apavu tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz izpētīto teorētisko informāciju par zīmola vērtības no patērētāju perspektīvas veidošanu, identificēt patērētāju skatījumā vērtīgākos sporta apģērbu un apavu tirgus zīmolus Latvijā un izstrādāt priekšlikumus to vērtības palielināšanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek analizēta zīmola loma mārketingā un ietekme uz patērētāju uzvedību, otrajā nodaļā – zīmola vērtības veidošanās, bet trešā nodaļa ir bakalaura darba pētījuma daļa. Pētījumā tika noskaidrots, ka visvērtīgākais sporta preču zīmols patērētāju skatījumā Latvijā ir “Nike”, pēc tam ir “Adidas”, kam seko “Puma” un “Reebok”. Darba apjoms ir 125 lappuses, kurā iekļautas 4 tabulas, 27 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: zīmola vērtība, patērētāju uzvedība, sporta preču zīmoli, lojalitāte, tēls. The theme of bachelor thesis is “Customer – based brand equity in sportswear industry”. Aim of the bachelor is to identify the most valuable brand in sportswear industry in Latvia and suggest improvements of brand strategy to increase customer – based brand equity. Thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals, list of references and appendices. In the first chapter is analyzed information about brand role in marketing and impact on consumer behaviour, in the second chapter - brand equity building, and third chapter is study on the brand equity of sportswear brands in Latvia. Study results states that the most valuable sportswear brand in Latvia is “Nike”, second most valuable brand is “Adidas”, third is “Puma” and fourth – “Reebok”. Thesis consists of 125 pages, including 4 tables, 27 figures and 2 appendices. Keywords: brand equity, consumer behavior, sportswear brands, loyalty, image.