Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKostjukova, Lolita
dc.contributor.authorValaine, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:01:52Z
dc.date.available2017-12-07T02:01:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61313
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37328
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Tirgus tendenču analīze un SIA ”Muuza” tidznieciskās darbības izmaiņu nepieciešamība. Izvirzīta hipotēze: Uzņēmuma SIA „Muuza” tirdznieciskās darbības mārketinga vide ir nepietiekama. Pētījuma rezultāti atspoguļoti darbā un hipotēze ir apstiprināta. Darba struktūra: Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, pamatdaļas nodaļām un apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba pirmajā daļā autore iepazīstina ar tirgus tendencēm tirdzniecības nozarē. Otrajā daļā autore pēta uzņēmuma SIA „Muuza” darbību, raksturojot uzņēmuma darbību, misiju, vizīju, uzņēmuma piedāvāto produkciju, iekšējo un ārējo vidi – konkurentu analīzi. Trešajā daļā ir sniegta analīze par uzņēmuma SIA „Muuza” finanšu darbību. Ceturtajā daļā ir pētīta uzņēmuma SIA „Muuza” darbības pilnveidošanas nepieciešamība, sīkāk pētot uzņēmuma SVID analīzi. Piektajā daļā ir empīriskais pētījums, intervija ar valdes locekli un anketēšana ar SIA „Muuza” klientiem. Pētniecības daļā tika izmantota kvalitatīvā un kvantatīvā pētniecības metode – intervija un anketēšana. Darba noslēgumā ir apkopoti secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi par klientu piesaistes iespējām. Pētījuma rezultāti rāda ka uzņēmums nozarē darbojas veiksmīgi, tam ir sakārtota iekšējā vide, uzņēmums cenšas ieviest jauninājumus, taču, lai tas attīstītos nākotnē ir jāsakārto mārketinga vide. Darba apjoms ir 49 lapas, tas satur 12 izmantotās literatūras un citu avotu saraksts un 2 pielikumus.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is Market Tendency Analysis and the need for Ltd. “Muuza” to change the tangible activity. The hypothesis is stated: The marketing environment of Ltd. “Muuza” is insufficient. The results of the research are reflected in the work and the hypothesis is confirmed. Structure of the work: The qualification paper consists of the introduction, main sections and sub-chapters, conclusions and proposals. In the first part of the work, the author introduces market trends in the trade sector. In the second part the author studies the operation of Ltd. “Muuza”, describing the company's operation, mission, vision, the company's products, internal and external environment - competitors' analysis. The third part gives an analysis of the financial activities of the Ltd. “Muuza”. In the fourth part, the need to improve the performance of Ltd. “Muuza” has been studied, further studying the SWOT analysis of the company. In the fifth part there is an empirical study, an interview with a board member and a questionnaire with clients of Ltd. “Muuza”, The research part used a qualitative and quantitative research method - interview and questionnaires. At the end of the work, the conclusions are summarized, as well as proposals for attracting clients are developed. The results of the research show that the company is successful in the sector, it has an organized environment, the company seeks to innovate, but in order to develop it, the marketing environment should be arranged in the future. The volume of work is 49 pages, it contains 12 sources of literature and information and 2 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjecttirgus
dc.subjectSIA ”Muuza”
dc.subjectanalīze
dc.subjecttirdzniecība
dc.titleTirgus tendenču analīze un SIA ”Muuza” tirdznieciskās darbības izmaiņu nepieciešamība.
dc.title.alternativeMarket Tendency Analysis and the need for Ltd."Muuza" to change the tangible activity.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige