Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Ilze
dc.contributor.authorTihomirovs, Aleksandrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:01:55Z
dc.date.available2017-12-07T02:01:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61327
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37337
dc.description.abstractDarba mērķis ir analizēt mārketinga vides faktorus Viļakas novada pašvaldībā un izstrādāt mārketinga pilnveides nosacījumus. Darba pirmajā nodaļā autors apkopo teorētiskās atziņas par mārketinga jēdzienu, būtību, funkcijām, mārketinga vidi un mārketinga stratēģiju. Darba otrajā nodaļā autors raksturo Viļakas novada pašvaldību un domi, analizē iekšējās un ārējās mārketinga vides faktorus un apkopo anketēšanas pētījuma rezultātus. Darba trešajā nodaļā autors izstrādā mārketinga vides pilnveides iespējas. Darba galvenais secinājums - mārketinga vides iekšējie faktori: darbinieku darba kvalitāte; darba organizācija un plānošana- finanšu līdzekļi. Mārketinga vides ārējie faktori: valsts ekonomiskais un politiskais stāvoklis, demogrāfija. Darbs sastāv no 50 lappusēm, 7 attēliem, 7 tabulām un 3 pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of the work is to analyze the marketing environment factors in the Viļaka municipality and to develop marketing improvement conditions. In the first chapter the author compiles theoretical knowledge about the concept of marketing, functions, marketing environment and marketing strategy. In the second chapter of the work, the author develops the characteristics of the Viļaka municipality, analyzes the factors of the internal and external marketing environment and collects the results of the questionnaire. In the third chapter of the work, the author develops opportunities for improving the marketing environment. The main conclusion of the work is the internal factors of the marketing environment: the quality of work of the employees; organization of work and planning - financial resources. External factors in the marketing environment: the country's economic and political situation, demography. The work consists of 50 pages, 7 images, 7 tables and 3 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectVide
dc.subjectPilnveidošana
dc.subjectPašvaldība
dc.subjectIespējas
dc.titleMārketinga vides pilnveidošanas iespējas Viļakas pašvaldībā
dc.title.alternativeOpportunities for optimizing the marketing environment in Viļaka municipality
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record