• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA “LaTS” veikalā “Pietālava”

Thumbnail
View/Open
303-61334-Tepiseva_Kristine_kt17009.pdf (554.3Kb)
Author
Tepiševa, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Vovere, Līga
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autors: Kristīne Tepiševa Darba tēma: Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA”LaTS” veikalā „Pietālava”. Pētījuma mērķis: Analizēt mārketinga komunikācijas un pilnveidošanas iespējas SIA „LaTS” veikalā „Pietālava” un izstrādāt priekšlikumus mārketinga vides uzlabošanai un pilnveidošanai. Darba mērķa izpildei izvirzītie uzdevumi: kvalifikācijas darbā ir pētīt un analizēti paši svarī-gākie momenti un virzieni par mārketinga komunikācijas un pilnveidošanas iespējām SIA”LaTS” veikalā „Pietālava” gan teorētiskie, gan praktiski. Galvenie virzieni mārketinga pilnveidošanā argumentēti un raksturoti. Darbs sastāv no četrām daļām: 1.Izstrādāt tēmas teorētisko pamatojumu: pētīt un analizēt literatūras avotus par mārketinga pilnveidošanas iespējām. 2.Analizēt SIA”LaTS” veikala „Pietālava” izmantotās mārketinga komunikācijas. 3.Analizēt uzņēmuma aptvertos tirgus segmentus. 4.Izstrādāt priekšlikumus SIA”LaTS” veikalā „Pietālava” mārketinga vides uzlabošanai un pilnveidošanai. Izmantot uzdevumu izpildei pielietotas sekojošas pētījumu metode: teorētiskā, empīriskā, empī-riskās izziņas metodes, SVID analīze. Kvalifikācijas darba apjoms sastāv no 46lpp, attēli – 10, tabulas – 8 , pielikumi – 4, darba uzrakstīšanai tika izmantoti speciālās literatūras 17 avoti.
 
The author of the work: Kristīne Tepiševa The topic: marketing opportuities for the development of the SIA „LaTS” shop „Pietālava” The objectine is to analyse marketing communications and the improvement of the SIA„LaTS” shop „Pietālava.” The target objectives: the gualification has been studied and analysed the most impor-tant moments and about marketing and communication opportunities for the denolopment of the SIA „LaTS” shop „Pietālava” both in theory and in practice. The may orientations marketing development arguments and describet . The work cionists of foun parts: 1. To develop the theoretical justefication: explore and analyze literature about development op-portunities. 2. Anayze SIA”LaTS” shop „Pietālava” the marketing communications. 3. The analyzis covered market segments. 4. Develop proposals SIA”LaTS” shop „Pietālava” marketing for environmental improvement and development. The tasks of the study methods used: theoretical, empirical, empirical investigatine methods, SWOT analysis. The amounts consists of 47 pages, pictures 10, tabeles 8, annex 4. Sources of special literature used in writing the work 17.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37343
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV