Show simple item record

dc.contributor.advisorBisenieks, Jānis
dc.contributor.authorZeltzaķis, Artis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:01Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61357
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37349
dc.description.abstractBakalaura darba autors ir Artis Zeltzaķis. Darba vadītājs ir Jānis Bisenieks. Bakalaura darba tēma: SIA „Ventbetons” mārketinga darbības analīze un attīstības iespējas. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga darbību uzņēmumā „Ventbetons”, analizēt to, kā arī sniegt attīstības iespējas mārketinga darbībai uzņēmumā. Lai sasniegtu uzstādīto mērķi, autors ir izvirzījis uzdevumus, kuri veicami šajā bakalaura darbā: 1.izpētīt un izanalizēt literatūru par mārketinga darbības teorētiskajā nostādnēm; 2.analizēt uzņēmumu „Ventbetons”, tā vietu nozares kontekstā, izaugsmi, novērotās problēmas, izmantojot iekšējās un ārējās vides analīzes metodes; 3.veikt pētījumu un analizēt iegūto informāciju, izmantojot vismaz trīs dažādas pētnieciskās metodes; 4.izstrādāt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus mārketinga attīstības iespējām. Pētījuma jautājums: Vai pielietotie marketinga instrumenti ir efektīvi? Teorijas daļā darba autors noskaidroja, ka mārketings tiek saistīts ar uzņēmuma vadīšanas procesu, kas vairāk balstās uz klientiem un to vēlmju izzināšanu, veicinot peļņu. Mārketings ir pasākumu komplekss uzņēmuma darbības preču – noieta jomā, vērsts uz visu faktoru izpēti, kuri ietekmē ražošanas un preču un pakalpojumu virzīšanas procesus no ražotāja patērētājam Pētījuma datu ieguves metodes: •zinātniskās literatūras avotu analīzes metode; •SVID analīzes metode; •PEST analīzes metode; •intervijas metode; •anketēšanas metode. Savukārt kā datu apstrādes metode izmantota grafiskās apstrādes metode. Pētījuma rezultātā darba autors noskaidroja, ka SIA „Ventbetons” ir vērsts uz juridisko personu apkalpošanu, līdz ar ko samazinājies klientu skaits. Uzņēmuma vadība pēdējo 3 gadu laikā nav izmantojusi nevienu jaunu mārketinga akivitāti. Atslēgas vārdi: mārketings, mārketinga aktivitātes, klienti. Bakalaura darba apjoms ir 62 lpp., kas veidots izmantojot 27 literatūras un informācijas avotus. Darbā iekļauti 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the bachelor paper is Artis Zeltzaķis. The supervisor is Jānis Bisenieks. The theme of the bachelor paper is: analysis and development opportunities of the company “Ventbetons” marketing activity. The aim of the bachelor's paper is to investigate the marketing activity of the company “Ventbetons”, analyze, and provide development opportunities for marketing activities in the company. In order to achieve the set aim, the author has set the tasks to be performed in this bachelor paper: 1.to study and analyze literature on the marketing activities in the theoretical frameworks; 2.analyze the company “Ventbetons”, its place in the context of the industry, its growth, the problems observed using the methods of internal and external environmental analysis; 3.carry out research and analyze the information obtained using at least three different research methods; 4.to draw conclusions and make proposals for marketing development opportunities. Research question: Are the used marketing tools effective? In the theoretical part, the author of the work finds that marketing is related to a company management process, which is more based on customers and the study of desires by promoting profits. Marketing is a set of activities for the company's activities in the field of sales, focuses on research into all factors affecting production and the progress of goods and services from the manufacturer to the consumer. Methods of study data acquisition: •method of analysis of sources of scientific literature; •method of SVID analysis; •method of PEST analysis; •interview method; •questionnaire method. In turn, like the data processing method use graphical processing method. As a result of the research, the author of the work found that the company “Ventbetons” is focused on the servicing of legal entities, thus reducing the number of customers. The company's management has not used any new marketing over the last 3 years. Keywords: marketing, marketing activities, clients. The volume of the bachelor paper is 62 p., Which is made up of 27 sources of literature and information. The work includes 2 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga aktivitātes
dc.subjectklienti
dc.subjectattīstības iespējas
dc.titleSIA "Ventbetons" mārketinga darbības analīze un attīstības iespējas.
dc.title.alternativeAnalysis and development opportunities of the company "Ventbetons" marketing activity.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record