Produkta noieta veicināšanas pasākumu izvērtējums un uzlabošanas iespējas SIA "Plainstream"
Автор
Ingeleviča, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rubene, Ilze
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore Signe Ingeleviča.Darba nosaukums”Produkta noieta veicināšanas pasākumu izvērtējums un uzlabošanas iespējas SIA „Plainstream” Pētījuma tēma saistīta ar uzņēmuma darbības priekšnoteikumiem, darbības izvērtējumu un uzlabošanas iespējām. Darba mērķis - identificēt pasākumu kopumu, kas nodrošina uzlabojumus produkta noieta veicināšanai, balstoties uz pašreizējās situācijas analīzi un izveidot darbību kopumu, kas vērstas uz mārketinga pilnveidi, balstoties uz mārketinga teoriju un informāciju, kas iegūta divās iepriekšējās praksēs uzņēmumā "Plainstream". Darba teorētiskā daļa balstās uz Filipa Kotlera, Nevila Leika un Kridtīnes Hekī, Valērija Praudes un Jakova Beļčikova u.c.autoru teorētiskajām nostādnēm. Darba gaitā tika izmantotas trīs pētījumu metodes-novērošana, intervija un darbinieku anketēšana. Tas sniedza ieskatu uzņēmuma darbībā, kas savukārt ļāva izdarīt secinājumus, ka uzņēmumā mārketinga rīki tiek izmantoti nepilnīgi. Darba rezultāts saistās ar uzņēmuma „Plainstream” darbības analīzi, kas virzīta uz produkta noieta veicināšanu.Analizējot to, tika ieteikts pasākumu kopums, kas var uzlabot produkta noietu. Darbā ir 45 lappuses, 6 attēli un 2 pielikumi. Izmantotas 7 bibliogrāfiskās vienības un avoti. Author of work Signe Ingeleviča. The title of the work "Evaluation and improvement of product promotion measures Plainstream Ltd. The topic of the research is related to the preconditions of the company's operation, the assesment of operation and possibilities for improvement. The aim of the work is to create a set of activities focused on marketing development which would be based on the theory of marketing and the information obtained in the two previous practices at Plainstream. The theoretical part of the research is based on Philip Kotler, Neville Leake and Kristin Hicky, Valery Praude and Jakova Belchikova and other author's theoretical concepts. During the course of the work three research methods were used – observation,interview, and employee survey. It provided insight into the company's processes which in turn led to the conclusion that the company's marketing tools are not used completely. The result of the work relates to the company's "Plainstream" performance analysis aimed at promoting the product sales. In analyzing this a set of measures was proposed that could improve the product sales. The work has 45 pages, 6 pictures and 2 attachments. Used 7 bibliographic units and sources.