• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu lasītprasmes motivācija pamatizglītības sākumposmā

Thumbnail
Открыть
299-61413-Jarmakovica_Agate_aj12116.pdf (960.2Kb)
Автор
Jarmakoviča, Agate
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma objekts ir skolēnu lasītprasmes motivācija pamatizglītības sākumposmā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz zinātniskās literatūras, un empīrisko datu analīzi noteikt skolēnu lasītprasmes motivācijas veicināšos faktorus pamatizglītības sākumposmā, lai noteiktu skolēnu motivējošos faktorus lasīšanā un lasītprasmes pilnveidē. Tika apzināti motivācijas faktori, kurus iespējams izmantot, lai veicnātu motivāciju lasīt pamatizglītības sākumposmā, un izstrādātas atbilstošas izglītības vadības rekomendācijas izglītības jomas politiķiem, izglītības iestādes vadītājiem, skolotājiem un skolēnu vecākiem. Izglītības iestādes vadītājiem un skolotājiem, pārzinot skolēnu mācību motivācijas faktorus, iespējams izvēlēties tādas metodes un paņēmienus, kuri veicinātu izziņas procesu, paralēli dažādu prasmju un iemaņu attīstīšanai paaugstinātu arī skolēnu lasītprasmes motivāciju.
 
The theme of this Master Thesis is: „Student readning motivation at an early stages of basic education.” The aim of the study is based on the scientific literature and empirical data analysis to determine a student's motivation of reading at an early stages of basic education. Identified reading motivation factors which can be used to motivate read at a basic education stages and develop appropriate education management recommendations to education politicians, practitioners and students' parents. Education managers and teachers with knowledge of the motivation factors can choose the methods and techniques, which boost cognitive process, in parallel to the development of various skills and enhance pupils' learning skills and motivation of literacy.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37454
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV