Bērnu līdzdalības vadība pirmsskolas izglītībā
Author
Ozola, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Aijas Ozolas maģistra darbs izglītības vadībā “Bērnu līdzdalības vadība pirmsskolas izglītībā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļā 2017.gadā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz bērnu līdzdalības jedziena izpratnes un vadības teoriju zinātniski teorētiskajām atziņām pirmsskolas izglītības kontekstā, noteikt virzienus bērnu līdzdalības vadībai pirmsskolas izglītībā, veikt empīrisku situācijas izpēti un sniegt ieteikumus bērnu līdzdalības vadībai pirmsskolas izglītībā. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, diskusija, secinājumi un ieteikumi, un pielikumi. Aija Ozola’s Master thesis “Management of children's participation in early childhood education” in educational management has been developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts of the University of Latvia in 2017. The aim of the study is to determine the directions for the management of children's participation in early childhood education, based on scientific theoretical knowledge of comprehension of the concept of children's participation and management theories in the context of early childhood education, to conduct an empirical study of the situation and to give suggestions for the management of children's participation in early childhood education. Master thesis consists of introduction, three chapters, discussion, conclusions and suggestions, and appendixes.