Skolotāja darbība mācīšanās motivācijas sekmēšanā sākumskolā
Автор
Dancīte, Agnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījumā analizēta skolotāju darbība, kas sekmē mācīšanās motivāciju sākumskolas skolēniem. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kāda skolotāja darbība var sekmēt mācīšanās motivāciju sākumskolas skolēniem. Pētījuma gaitā veikta skolēnu mācīšanās motivācijas novērošana un skolēnu, skolotāju, vecāku anketēšana. Datu apstrādē izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes. Pētījumā atklājās atšķirības starp teorētiskās literatūras nostādnēm un triju respondentu grupu (skolēns, skolotājs vecāks) viedokļiem par efektīviem mācīšanās motivācijas sekmēšanas veidiem. The study analyzes the activities of teachers that promote learning motivation for primary school students. The purpose of this study is to investigate what kind of teacher activity can promote learning motivation for primary school students.The student’s learning motivation was researched via observation and a questionnarie for primary school students, their parents and teachers. In data processing qualitative and quantitative methods were used. The study revealed diferences between the notions in theoretical literature and the oppinions of respondents (students, their parents, teachers) surveyed, regarding effective ways to promote learning motivation.