• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patstāvības veicināšana agrīnajā pirmsskolas vecumposmā

Thumbnail
Öffnen
299-61623-Pelkaua_Aija_ap16074.pdf (2.129Mb)
Autor
Pelkaua, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā “Patstāvības veicināšana agrīnajā pirmsskolas vecumposmā” tiek pētītas bērnu patstāvības veicināšanas iespējas agrīnajā pirmsskolas vecumposmā. Darba teorētiskajā daļā tiek piedāvāts patstāvības jēdziena un veidošanās teorētiskais skatījums (Ильин, 2012, Stein, Book, 2011, Ibuka, 1991, Goulmens, 2001., Kanoy, 2013, Rubinšteins, 2001, Eriksons, 1996, Vigotskis, 1997, Montessori, 2000, 2006, Montanaro, 2013, Šteiners, 2008), bērnu patstāvības izpausmju raksturojums agrīnajā pirmsskolas vecumposmā, kā arī dažādu autoru ieteikumi bērnu patstāvības veicināšanai (Gipenreitere, 2006, Irbe, Lindenberga, 2014, Bikova, 2016, Geske, 2005) Darba izstrādes procesā veikts bērnu novērojums, vecāku un pedagogu anketēšana, pārrunas ar pedagogiem, lai gūtu atbildes uz pētījuma jautājumiem. Noslēgumā tiek apkopotas darbības pētījuma gaitā noskaidrotie faktori un apstākļi, kas nepieciešami veiksmīgai patstāvības veicināšanai agrīnajā pirmsskolas vecumposmā, piedāvāti ieteikumi un izdarīti secinājumi.
 
Main focus of Master’s thesis "Promotion of independence in the Early Pre-school Age" examines the possibilities of promoting the independence of children in pre-school age. The theoretical part of the paper offers the concept of independence and the theoretical views of formation (Ильин, 2012, Stein, Book 2011, Ibuka, 1991, Goleman, 2001, Kanoy, 2013, Rubinstein, 2001, Erikson, 1996, Vigotsky, 1997, Montessori, 1993, 2000, Montanaro, 2013, Steiner, 2008), Characteristics of children's independence manifestations in the early pre-school age, as well as the recommendations of various authors for the promotion of children independence (Gipenreitere, 2006, Irbe, Lindenberg, 2014, Bikova, 2016, Geske, 2005.) Child labor monitoring, parenting and teacher surveys, interviews with educators to get answers to research questions are under development. In conclusion, the factors and conditions that are necessary for successful independence in the early preschool age, recommendations and conclusions made in the course of performance study are summarized.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37524
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV