Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorBērziņa, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:40Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61507
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37555
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Viena – divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībās pirmsskolā. Kvalifikācijas darba autore: Inese Bērziņa Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr.paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas viena-divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes. Pētijuma jautājums: kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas viena-divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes? Darba uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par bērnu saskarsmi. 2.Teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbībās izmantojamajām metodēm. 3.Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētijumā. Pētijuma metodes: 1.Teorētiskā – literatūras analīze 2.Empīriskās 2.1.pedagoģiskais novērojums; 2.2.pārrunas ar bērna vecākiem. Kvalifikācijas darba apjoms: 42 lpp, 3 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi, 22 literatūras avoti.
dc.description.abstractQvalification work theme: One- two years old child’s communication skills promotion in preschool play lessons Qvalification work author: Inese Berzina Skilled driver: Dr.paed. Daiga Kaleja – Gasparovica Qvalification work aim: Establish theory and do practical research how play lessons in preschool progress one-two years old child’s communication skills Qvalification question: How play lessons in preschool progress one-two year old child’s communication skills? Reserch tasks: 1.Analyze theory in literature about child’s interaction 2.Analyze theory in literature about methods that are used for play lessons 3.In practice examine empirical study of theoretical knowledge The methods used: 1.Theoretical research method – literature analyze 2.Empirical research method- 2.1. Teaching observation; 2.2. Interviews with child’s parents. Qvalification work volume: 42 pages, 3 images and 3 tabels are created, a 22 literature spring is used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērnu
dc.subjectsaskarsmes
dc.subjectprasmju
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectrotaļnodarbībā
dc.titleViena – divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeOne- two years old child’s communication skills promotion in preschool play lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record