dc.contributor.advisor | Kalēja-Gasparoviča, Daiga | |
dc.contributor.author | Bērziņa, Inese | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-12-30T02:01:40Z | |
dc.date.available | 2017-12-30T02:01:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61507 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37555 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: Viena – divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībās pirmsskolā. Kvalifikācijas darba autore: Inese Bērziņa Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr.paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas viena-divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes. Pētijuma jautājums: kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas viena-divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes? Darba uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par bērnu saskarsmi. 2.Teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbībās izmantojamajām metodēm. 3.Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētijumā. Pētijuma metodes: 1.Teorētiskā – literatūras analīze 2.Empīriskās 2.1.pedagoģiskais novērojums; 2.2.pārrunas ar bērna vecākiem. Kvalifikācijas darba apjoms: 42 lpp, 3 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi, 22 literatūras avoti. | |
dc.description.abstract | Qvalification work theme: One- two years old child’s communication skills promotion in preschool play lessons Qvalification work author: Inese Berzina Skilled driver: Dr.paed. Daiga Kaleja – Gasparovica Qvalification work aim: Establish theory and do practical research how play lessons in preschool progress one-two years old child’s communication skills Qvalification question: How play lessons in preschool progress one-two year old child’s communication skills? Reserch tasks: 1.Analyze theory in literature about child’s interaction 2.Analyze theory in literature about methods that are used for play lessons 3.In practice examine empirical study of theoretical knowledge The methods used: 1.Theoretical research method – literature analyze 2.Empirical research method- 2.1. Teaching observation; 2.2. Interviews with child’s parents. Qvalification work volume: 42 pages, 3 images and 3 tabels are created, a 22 literature spring is used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | bērnu | |
dc.subject | saskarsmes | |
dc.subject | prasmju | |
dc.subject | sekmēšana | |
dc.subject | rotaļnodarbībā | |
dc.title | Viena – divus gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībās pirmsskolā | |
dc.title.alternative | One- two years old child’s communication skills promotion in preschool play lessons | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |