Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorOdiņeca, Žanna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:50Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61570
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37573
dc.description.abstractPētījuma temats ir „Vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana didaktiskās spēlēs Montesori pirmsskolas izglitības iestādē”. Pētījuma autore ir Žanna Odiņeca. Darba vadītāja ir Dr.paed.,Mg.psych. Agrita Tauriņa. Darba autore kā pētījuma objektu izvēlējās Montesori pedagoģiskās metodes valodas apguves sekmēšānu pirmsskolā. Pētījuma mērķis iratklāt didaktiskās spēles izmantošanas pedagoģiskos nosacījumus, 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājumu pilnveidei. Lai to varētu izdarīt, tika izvirzīta hipotēze:3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma aktivizēšana un pilnveide būs sekmīga, ja: 1. pedagoģiskajā procesā tiks lietota Montesori metode valodas apguvei. 2. didaktiskās spēles materiāli būs saistoši bērniem un tiks lietoti patstāvīgā darbībā. Pētījuma uzdevumi bijaanalizēt zinātnisko literatūru par 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas veicināšanu,raksturot Montesori metodes īstenošanu valodas apguves sekmēšana un izvirzīt krītērijus vārdu krājuma noteikšanai. Izvēlētais temats ir aktuāls katram izglītības iestādes pedagogam, lai izveidotu veiksmīgu vidi bērnu vārdu krājuma aktivizēšanai. Pētījuma bāze: Rīgas X pirmsskolas izglītības iestāde, 17 bērni 3-4 gadu vecumā. Pētījums tika veikts no 2017.gada 11.martā līdz 20. oktobrim. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Bakalaura darbs izstrādāts uz59 lappuses, darbā ir ievietoti 24 attēli, 2 tabulas un 4 pielikumi. Izstrādājot bakalaura darbu, izmantoti 40informācijas avoti.
dc.description.abstractThe title of the bachelor’s paper research is“Supply of vocabulary extend and activation using didactic games in Montesori pedagogy for preschool establishment” The bachelor’s paper author is Zanna Odineca. Scientific advisor is AgritaTaurina. The objective is to analyze Montessori pedagogical methods for developing language learning skills in preschool. The aim of the work is to research the possibilities of didactic games in the development of vocabulary skills of 3-4-year-olds. The hypothesis of the BA paper: Vocabulary develops successfully, when: 1.The Montessori pedagogical methods will use in the language learning process. 2.The materials of the didactic games will be connected with students’ abilities and will be used for independent work. The tasks of the BA paper: 1.To analyze the theoretical literature of communication and vocabulary development of the children of 3-4 years. 2.To describe the special features of Montessori methods of vocabulary. 3.To analyze the results and make a conclusion. The theme is very actual for each teacher to create a successful environment for the activation of children's vocabulary development. The research is tested: in Riga X pre-school establishment, 17 children of 3-4 year olds. The research period is: 11.03.2017.- 20.10.2017. The bachelor’s paper consists of an introduction, two chapters, conclusions, references and appendix. Bachelor’s paper research consists of 59 pages, 24 pictures, 2 tables and 4 appendices. In the work were used 40 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectdidaktiskas spēles
dc.subjectMontesori
dc.titleVārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana didaktiskās spēlēs Montesori pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeSupply of vocabulary extend and activation using didactic games in Montesori pedagogy for preschool establishment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record