Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorLaizāne, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:52Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61582
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37579
dc.description.abstractBakalaura darba „Bērnu (4-5g.) sadarbības prasmju attīstības sekmēšana tēlotājdarbībā pirmsskolā” mērķis ir izpētīt teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt 4 -5 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanas iespējas tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir analizētas teorētiskās nostādnes par sadarbību un saskarsmi, kā tās iedalās, kāpēc ir svarīgas cilvēka dzīvē. Tiek analizēta 4 – 5 gadu vecu bērnu attīstība un iespējamās problēmas saskarsmē. Otrajā nodaļā analizētas teorētiskās pamatnostādnes un atziņas par tēlotājdarbību pirmskolā, kā arī par rotaļas vajadzību un nepieciešamību pirmsskolā kā bērna galveno darbības veidu. Trešajā nodaļā ir aprakstīts empīriskais pētījums, kurš sastāv no diviem posmiem. Pētījuma ietvaros tika izmantots pedagoģiskais novērojums nodarbību laikā, lai fiksētu bērnu sadarbības izaugsmi strādājot pārī vai grupā, kā arī problēmas, kuras veidojās. Pētījuma rezultāti parāda, ka mērķtiecīgi izmantojot pāra un grupu darbu tēlotājdarbībā, palielinās bērnu sadarbības prasmes, kur iekļaujas gan komunikatīvās, gan organizatoriskās prasmes. Bakalaura darba apjoms ir 55 lappuses, 9 attēli, 12 tabulas, 23 pielikumi, 38 izmantotās literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the diploma work “Promotion of cooperation skills for pre-school children (aged 4-5 years ) in art class” is to investigate theoretical analysis and practical examination of the possibilities of promoting the development of children's skills of 4 to 5 years old in art classes in preschool. The work consists of three parts. In the first part the theoretical concepts of cooperation and communication are analyzed, how they are divided, why they are important in human life. There are analyzed the development and possible problems with communication of 4-5 years old children. The second part analyzes the theoretical guidelines and quotes about performing at the pre- school, as well as the need and necessity of the game in the preschool as the main activity of the child. The third part describes an empirical study, which consists of two stages. Within the framework of the study, a pedagogical observation was used during the classes to record the growth of children co-operation in a pair or group, as well as problems that arose. The results of the research show that the purposeful use of pairs and group work in the art class will increase the skills of children's co-operation, which includes both communicative and organizational skills. The extent of the diploma work is 55 pages, 9 pictures, 12. tables, 23 appendixes, 38 sources of used literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectTēlotājdarbība
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectRotaļa
dc.titleBērnu (4-5 g.) sadarbības prasmju attīstības sekmēšana tēlotājdarbībā pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of cooperation skills for pre-school children (aged 4 - 5 years) in art class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record