Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorVilde, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:58Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61612
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37593
dc.description.abstractDarba autors: Justīne Vilde Darba tēma: 5-6 gadīgu bērnu uzvedības problēmas pirmsskolā un to korekcija pedagoģiskajā procesā Darba veids: Bakalaurs Studiju programma: Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Vladislava Uršuļska Bakalaura darbā tiek pētīts / analizēts 5 - 6 gadīgu bērnu uzvedības problēmas, to korekcija pedagoģiskajā procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis teorētiski izpētīt 5 - 6 gadīgu bērnu attīstības un uzvedības veidošanās likumsakarības un apzināt problemātiskās uzvedības cēloņus un korekcijas iespējas. Darba uzdevumi: 1. Teorētiski izpētīt bērna attīstības un uzvedības īpatnības pirmsskolas vecumā. 2. Teorētiski izpētīt tipiskās uzvedības problēmas 5 - 6 gadīgiem bērniem. 3. Teorētiski apzināt uzvedības korekcijas iespējas 5 - 6 gadīgiem bērniem. 4. Praktiski izpētīt bērnu problemātisko uzvedību X pirmsskolas izglītības iestādes vecākajā sagatavošanas grupā. 5. Izstrādāt un realizēt programmu bērnu problemātiskās uzvedības mazināšanai. 6. Izvērtēt bērnu uzvedības izmaiņas pēc pedagoģiskās darbības 7. Apkopot iegūto informāciju un izdarīt secinājumus. 8. Izstrādāt rekomendācijas vecākiem un pedagogiem bērnu problemātiskās uzvedības mazināšanai. Darbs sastāv no četrām daļām. Tā pirmajā daļā 5 - 6 gadīgu bērnu attīstības un uzvedības raksturojums. Otrajā daļā tipiskās 5-6 gadīgu bērnu vecumposma uzvedības problēmas. Trešajā daļā uzvedības korekcijas principi un iespējas 5-6 gadīgiem bērniem. Ceturtajā daļā Empīriskā daļa. Rezultātā izstrādātas rekomendācijas vecākiem un pedagogiem Darbs kopumā izklāstīts 48 lappusēs, tajā iekļautas 3 tabulas. Darbā izmantoti 20 literatūras avoti un pievienots 1 pielikums. Atslēgas vārdi: uzvedība, problēmas, pirmsskolas vecums, korekcija.
dc.description.abstractAuthor of work: Justin Vilde Topic: 5-6 year-old children behavioral problems in the preschool and their correction in the pedagogical process Type of work: Bachelor Study program: Pre-school and primary school teacher Scientific supervisor: Vladislav Ursulsky The Bachelor's paper examines the behavioral problems of children aged 5 to 6, their correction in the pedagogical process at the pre-school educational institution. The aim of the paper is to theoretically investigate the regularities of development of children aged 5 to 6 years and behavioral patterns and identify the causes of problem behavior and correctional possibilities. Tasks: 1. Theoretically explore the peculiarities of child development and behavior in pre-school age. 2. Theoretically investigate typical behavioral problems in children aged 5 to 6 years. 3. To theoretically determine behavioral correction possibilities for children aged 5 to 6 years. 4. Practically investigate the problematic behavior of children in the oldest preparatory group at the X preschool educational institution. 5. To develop and implement a program for the reduction of children's problem behavior. 6. Assess the behavioral changes of children after pedagogical activities 7. Collect the information obtained and draw conclusions. 8. To elaborate recommendations for parents and educators to reduce children's problem behavior. The work consists of four parts. In the first part, the development and behavior of children aged 5 to 6 years. The second part of the typical 5-6 year old children's behavioral problems. In the third part, behavioral correction principles and opportunities for 5-6 year old children. In the fourth part of the empirical part. As a result, recommendations for parents and educators have been developed The work is generally presented on 48 pages, it includes 3 tables. The paper uses 20 sources of literature and 1 appendix is ​​attached. Keywords: behavior, problems, preschool age, correction.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectUzvedība
dc.subjectProblēmas
dc.subjectPirmsskolas vecums
dc.subjectKorekcija
dc.title5-6 gadīgu bērnu uzvedības problēmas pirmsskolā un to korekcija pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternative5-6 year-old children behavioral problems in the preschool and their correction in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record