Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorRadziņa, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:02:01Z
dc.date.available2017-12-30T02:02:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61622
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37599
dc.description.abstractRadziņa M., 2017. Patstāvības veicināšanas iespējas pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: analizēt bērnu patstāvības sekmēšanas pedagoģiskās iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Vairākos pētījumos ir secināts, ka tieši jaunākais pirmsskolas vecums ir īstais laiks, lai bērnos tiktu likti pamati patstāvības attīstībai, tās veicināšanai un sevis kā neatkarīga cilvēka apzināšanai. Darba ietvaros tika pārbaudītas pirmsskolas pedagoģiskā procesa iespējas patstāvības veicināšanas kontekstā. Tika veikta bērnu vecāku un pedagogu anketēšana, veiktas pārrunas, pedagoģiskā procesa novērošana, kā arī pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Iegūtie rezultāti liecina par to, ka bērnu vecāki un pedagogi vēlētos, lai bērnu patstāvības prasmes būtu augstāk attīstītas. Pedagoģiskās izmēģinājumdarbības rezultātā saskaņā ar pedagogu un bērnu vecāku novērtējumu izdevās sekmēt bērnu patstāvības iemaņu attīstību. Atslēgas vārdi: patstāvība, bērns, attīstība, rotaļa, pirmsskola, pedagogs. Pētījuma darbā ietilpst: 59 lapaspuses bez pielikumiem, 24 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi; analizēti 47 literatūras un citi avoti.
dc.description.abstractRadziņa M., 2017. Opportunities of self-sufficiency development in pre-school for 3 - 4 year old children. The aim of the Paper: to analyze the pedagogical opportunities for children’s self-sufficiency development in pre-school. Various studies concluded that early pre-school age is the most appropriate time for developing and improving self-sufficiency in children, altogether with recognizing oneself as an independent individual. The opportunities of self-sufficiency development within the pedagogical process were explored in the Paper. A survey for children’s parents and teachers, interviews, observation of the pedagogical process and a pedagogical experiment was carried out during the research. The results of the survey show that parents and teachers expect children’s self-sufficiency to be better developed. As estimated by parents and teachers, children’s self-sufficiency skills improved as a result of the pedagogical experiment. Key words: self-sufficiency, child, development, game, pre-school, teacher. The Paper consists of 59 pages, 24 pictures, 4 tables, 2 appendices; 47 theoretical and other reference sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectbērns
dc.subjectattīstība
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpirmsskola
dc.titlePatstāvības veicināšanas iespējas pirmsskolā 3 – 4 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativeOpportunities of self-sufficiency development in pre-school for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige