Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorDemidova, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:29Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61651
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37613
dc.description.abstractDarba autore Kitija Demidova. Bakalaura darba temats- Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvoemociju sekmēšana pedagoģiskajā procesā. Darba autores mērķis ir teorētiski un empīriskipētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju sekmēšanu matemātikas rotaļnodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām nodaļām- teorētiskās un praktiskās. Bērni ir mūsu lielākā vērtība, tā ir mūsu nākotne. Ļoti svarīgi ir bērna emocijas, kā audzinātājas spēj sekmēt bērnos pozitīvās emocijas. Jo pozitīvāks bērns, jo pozitīvāks būs mācību process. Liela problēma ir bērnudārzos iedrošināt bērnus darboties nodarbībās, tāpēc ir nepieciešams sekmēt šīs emocijas. Darba autore tēmas ietvaros analizē pedagogu, psihologu atziņas par pirmsskolas vecuma bērna emocionālo attīstību, analizēt literatūru par matemātisko priekšstatu veidošanos vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Tika izzināta reālā situācija rotaļnodarbībās, bērniem tika piedāvās četras dažādas spēles, ar kuru palīdzību sekmēju pozitīvās emocijas. Bērniem nezinot, viņi netīši apguva, matemātiku spēlējoties. Darba sastāv no 62 lpp. Darbā iekļauti 15 attēli un 6 tabulas, 8 pielikumi un 47 izmantoti literatūras avoti no tiem 38latviešu un deviņi svešvalodā.
dc.description.abstractThe author of the work – Kitija Demidova. Subject of the bachelor’s degree work - Promotion of positive emotions in the educational process in the oldest preschool age students. The aim of the work is to study theoretically and empirically the promotion of the oldest preschool students’ positive emotions in mathematical lessons and games. The work consists of two parts – theoretical and practical. Children are our biggest value, they are our future. Childs emotions are very important, and it is important how teachers can promote those emotions. If the child is positive, the whole learning process for the child will be positive. It is a big problem in preschools encouraging children to participate in the activities, so it is necessary to promote positive emotions in the activities. The author of the work analyzes within the work, the teachers, psychologists’ opinions about preschool children emotional development, analyzes the literature about mathematical perception development in the oldest preschool students. The real situation was discovered in the lessons, children were given four different games that promoted their positive emotions. Without the knowledge about the aim of these games, children unintentionally learned mathematics. The work consists of – 62 pages. The work includes 15 pictures, 6 tables, 8 appendixes and 47 sources of used literature 38 in Latvian and nine in foreign language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpozitīvās emocijas
dc.subjectmatemātika
dc.subjectpārrunas
dc.subjectanketēšana
dc.subjectnovērojums
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pilnveide rotaļās
dc.title.alternativeThe elder pre-schoolers communication skills formation in play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record