Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšana rotaļā
Author
Dutkeviča, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
„Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšana rotaļā” Darba autore: Irina Dutkeviča Bakalaura darba mērķis ir pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšanu rotaļā. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā ir apskatītas vairāku autoru teorētiskās atziņas par uzmanību, vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpašībām un rotaļas lomu bērnu attīstībā. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums vidējā pirmsskolas vecuma grupā. Pētījumā piedalījās 16 bērni. Tika izstrādāti vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības vērtēšanas kritēriji, veiktas izmēģinājuma darbības uzmanības veicināšanai, otrreizēja uzmanības vērtēšana un iegūto rezultātu analīze. Pētījuma rezultātā tika novērots bērnu uzmanības attīstības līmeņa uzlabojums, hipotēze tika apstiprināta. Darba apjoms: 48 lpp., 5 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi, izmantoti 37 literatūras avoti. „Development of attention among middle pre-school age children through games” Author: Irina Dutkevica The objective of the Bachelor’s thesis is to research the development of attention among middle pre-school age children through games. The work consists of two parts: theoretical and practical part. In the theoretical part of the work based on theoretical conclusions of several authors the concept of attention, middle pre-school age children development peculiarity and the role of the games in children’s development were observed. In the practical part the research was made among middle pre-school age children. 16 children were involved in the research. The author developed criteria for children’s attention deveopment level determination, performed practical work with children, made a secondary attention development level study and the analysis of the results. The result of the reasearch showed positive changes in children’s attention development level, the hypothesis was approved. Size of the work: 48 pages, 5 figures, 6 tables, 3 appendixes, 37 sources of literature.