Show simple item record

dc.contributor.advisorMiltiņa, Irēna
dc.contributor.authorŠteina, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-03T02:01:55Z
dc.date.available2018-01-03T02:01:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61564
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37691
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “Saskarsmes prasmju veicināšana rotaļās jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem” mērķis ir teorētiski, praktiski izzināt pedagoģiski psiholoģiskos nosacījumus saskarsmes veicināšanai rotaļās jaunākajā pirmsskolas vecumā. Lai īstenotu mērķi tiek izvirzīti uzdevumi: 1.Izzināt dažādu autoru atziņas par saskarsmes būtību, saskarsmes struktūru 2.Raksturot lomu rotaļas nozīmi sociālo prasmju sekmēšanā 3.Veikt pētījumu par bērnu saskarsmes prasmēm jaunākajā pirmsskolas vecumā Darba teorētiskajā daļā izmantotas D. Dzinteres, I. Stangaines, Ž. Piažē, Dž. Boulbija, A. Šponas, G. Svences, J. Kupča, D. Lieģenieces un citu psihologu, pedagogu atziņas par saskarsmes prasmju veicināšanu rotaļās jaunākajā pirmsskolas vecuma bērniem. Tiek skatīti cēloņi, vide, kas veicina saskarsmes prasmju attīstības pilnveidošanu. Analizētas metodes un paņēmieni saskarsmes prasmju pilnveidošanai. Praktiskajā darba daļā autore izmanto 2 empīriskās metodes: 1.Teorētiskā. Apkopot, analizēt literatūru 2.Empīriskās •Bērnu novērošana •Sarunas ar bērniem •Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība •Pētījuma rezultāta analīze Tiek pierādīta kvalifikācijas darba hipotēze – saskarsmes prasmes tiek sekmētas, ja bērns aktīvi piedalās lomu rotaļās un skolotājs tieši / netieši iesaistās rotaļās. Pētījuma bāze ir Ozolnieku novada A pirmsskolas iestāde. Pētījumā piedalās 12 jaunākā pirmsskolas vecuma bērni. Kvalifikācijas darbs sastāv no 58 lpp., 6 attēliem, 3 tabulām, 2 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā izmantoti 44 literatūras avoti un 10 informācijas avoti.
dc.description.abstractQualification work „The promotion of communication skills in games for the youngest preschool children”, the aim of this work is the theoretical and practical study of the pedagogically psychological conditions for aiding communication during game play for children in the youngest preschool age. To fulfil the purpose of this paper, main tasks are selected: 1.To find out the opinions for various quotes of different authors with essence of communication and communication structures; 2.To describe the meaning of role-play games promoting social skills; 3.To carry out a research about communication skills for the youngest preschool children. In theoretical part of this work have been used various quotes from authors like D. Dzinteres, I. Stangaines, Z. Piaze, J. Bowlby, A. Sponas, G. Svences, J. Kupca, D. Liegenieces and many other psychologists and teachers quotes about promoting communication skills for children in the youngest preschool age. The causes have been looked, like, environment, which aid communication skill development to perfection; analyzed methods and techniques to improve communication skills perfection. In practical part of this work author uses 2 empirical methods: 1.Theoretical. To collect and analyze whole literature. 2.Empirical: •Children observation; •Discussions with children; •Pedagogical process test – trial; •Research result analysis. The hypothesis of the qualification work is proven - communication skills are aided if the child actively engages in role-play games and the teacher directly/indirectly participates in the games as well. The base of this research is preschool A in Ozolnieku district. Research participants: 12 children at the youngest preschool age. This paper contains 58 pages with 3 tables, 6 pictures, 2 attachments and 44 sources of literature, 10 sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSaskarsme
dc.titleSaskarsmes prasmju veicināšana rotaļās jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativeThe promotion of communication skills in play of the youngest preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record