Show simple item record

dc.contributor.advisorMiltiņa, Irēna
dc.contributor.authorOrehova, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-03T02:02:03Z
dc.date.available2018-01-03T02:02:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61586
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37701
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats. Bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana vecumposmā 1.6 – 2 gadi pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore. Nataļja Orehova Darba zinātniskā vadītāja. Lektore, Mg. paed., Irēna Miltiņa Pētījuma objekts. Pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma priekšmets. Bērnu (1.6 – 2) pašapkalpošanās prasmju attīstība Pētījuma mērķis. Teorētiski izzināt un praktiski vērtēt bērnu pašapkalpošanās iespējas vecumposmā 1.6 – 2 gadi Hipotēze. Bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies veiksmīgāk, ja pieaugušie pedagoģiski pamatoti izmantos dažādus darba paņēmienus Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta un pielikumiem. Darba teorētiskajā daļā autore pēta un analizē literatūru, kur ir dots pašapkalpošanās prasmju attīstības vispārējais raksturojums agrajā vecumā. Tiek analizēti dažādi darba veidi, to prasmju un attieksmes apguve agrajā vecumā. Ja bērnam izveidojās pašapkalpošanās iemaņas, tad viņš vieglāk varēs adaptēties dzīvē mūsdienu sabiedrībā. Darba praktiskajā daļā veikta pētījumā izmantoto metožu analīze, katra bērna raksturojums pētījuma gaitā, bērnu attieksme pret darbībām saistītām ar pašapkalpošanos. Darba autore izvirzīja rādītājus, pēc kuriem veikta bērnu pašapkalpošanās prasmju izpēte. Pēc saņemtajiem rezultātiem darba autore izmantoja dažādus darba metodes un paņēmienus, lai bērns veiksmīgāk pilnveidotu pašapkalpošanās iemaņas. Pētījuma beigās izstrādāti ieteikumi vecākiem un secinājumi. Kvalifikācijas darba apjoms: 78 lappuse, 8 attēli, 8 tabulas, 82 izmantotie literatūras un informācijas avoti, 6 pielikumi.
dc.description.abstractTopic of the qualification paper. Promotion of Self-Care Skills in Children at the Age from 1.6 to 2 years in a Preschool Educational Institution Author of the paper. Nataļja Orehova Scientific supervisor of the paper. Lecturer, Mg. paed. Irēna Miltiņa Object of the research. Pedagogical process in a preschool educational institution Subject of the research. Development of self-care skills in children (1.6 – 2 y.o.) Objective of the research. To explore theoretically and assess practically the possibilities of self-care in children at the age from 1.6 to 2 years Hypothesis. Children’s self-care skills will be developed more efficiently if adults use various working methods in a pedagogically well-grounded way The paper consists of a theoretical and practical part, conclusions, a list of literature and reference sources used, and annexes. In the theoretical part of the paper, the author studies and analyses the literature, which presents a general description of the development of self-care skills at an early age. Different types of work, as well as acquisition of relevant skills and attitudes at an early age are analysed. If a child has developed self-care skills, it is easier for him or her to adapt to life in today’s society. In the practical part of the paper, the methods used in the research are analysed, the personality characteristics of each child during the research are given and the attitude of children towards the activities related to self-care is described. The author of the paper has put forward indicators that serve as a basis for the study of children’s self-care skills. Based on the results obtained, the author has used various methods and techniques to facilitate children in improving their self-care skills. At the end of the research, recommendations for parents and conclusions are provided. Composition of the qualification paper: 78 pages, 8 pictures, 8 tables, 82 literature and reference sources used and 6 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpašapkalpošanās
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectpatstāvīgums
dc.subjectsadarbība
dc.subjectkomunikācija
dc.titleBērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana vecumposmā 1.6 - 2 gadi pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of Self-Care Skills in Children at the Age from 1.6 to 2 years in a Preschool Educational Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record