Saskarsmes prasmju veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem sižeta lomu rotaļās
Autor
Balode, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Autors: Baiba Balode Darba nosaukums. Saskarsmes prasmju veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem sižeta lomu rotaļās Mērķis. Sižeta lomu rotaļu nozīmes pamatojums vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanā. Pētījuma metodes. 1. Teorētiskie pētījumi 2. Empīriskās pētījumu metode - novērošana, aptauja, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Teorētiskie pētījumi sastāv no vienas nodaļas un trīs apakšnodaļām, kurās analizēta literatūra par saskarsmi, saskarsmes prasmēm, sižeta lomu rotaļu ietekme uz saskarsmes prasmju veidošanos. Pētījuma daļa sastāv no vienas nodaļas un divām apakšnodaļām, kurās aprakstīts pētījums par saskarsmes prasmju attīstīšanos vidējā pirmsskolas vecuma bērniem sižeta lomu rotaļās. Secinājums: sižeta lomu rotaļās veidojas vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes. Atslēgas vārdi : saskarsme, prasmes, rotaļa, sižeta lomu rotaļas. Kvalifikācijas darba apjoms: 41 lpp., 3 tabulas, 20 attēli, 1 pielikums, izmantoti 33 literatūras avoti. The author: Baiba Balode The title: Develpment of cooperation skills during role plays in pre – school age children The aim of the paper: the importance of drama elements in the development of communicative skillls in pre – school age children. The research methods: 1.Theoretical research 2.Emperical research methods: observation, questionnaire, pedagogical test operation. The theoretical part of the paper consists of one chapter and three subchupters where the author has analyzed the sources of literature about communication, its skills and the influence of drama elements on the development of the cooperative skills. The research part consists of one chapter and two subchupters, wich analyze the research about the development of communicative skills during the drama elements in pre – school children. The conclusion: during the process of drama implementation, pre – school children develop their communicative skills. Key words: communication, skill, play, drama elements. The content of paper: 41 pages, 3 tables, , 20 pictures, 1 annexe, 33 sources of literature