Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorOzola, Natalia
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:41Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61665
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37741
dc.description.abstractAnalizējot bērnu darbību pirmsskolas izglītības iestādē, var pamanīt, ka bērni cenšas apmierināt savas vajadzības, vēlmes un intereses, neskatoties uz pārējo cilvēku vajadzībām, vēlmēm un interesēm. Līdz ar to, tieši pirmsskolas izglītības iestādē bērnam ir jāiemācas dzīvot cilvēku starpā, uzlabojot sociālo prasmju attīstības līmeni, kas attiecīgi arī pierāda darba temata aktualitāti.1.nodaļā tiek norādīta informācija par sociālajām prasmēm un psiholoģisko attīstību, kas nepieciešama, lai varētu pilnvērtīgi izprast bērnu sociālo prasmju un psiholoģijas attīstības pamatus. 1.1. apakšnodaļa apraksta sociālās prasmes. Tādējādi, izskaidro un analīze socializācijas un sociālo prasmju būtību, apraksta veidus sociālo prasmju apguves līmeņa sekmēšanai, kā arī pamato socializācijas līmeņa svarīgumu. Savukārt 1.2. apakšnodaļa apraksta bērnu psiholoģijas raksturu, norādot bērnu psiholoģijas būtību, psihiskās attīstības pamatnostādnes un psiholoģiskās attīstības radītājus. 2.nodaļā tiek aprakstītas zīmēšanas procesa pamatnostādnes. 2.1. apakšnodaļā tiek iekļauts mācību satura apraksts, norādot informāciju par zīmēšanas būtību, zīmējuma attīstības posmiem, mācību satura īpatnībām un zīmēšanas veidiem. Savukārt 2.2.apakšnodaļā tiek aprakstīta pedagoģiskā darbība, norādot tēlojošās darbības stūrīša aprīkošanas principus, zīmēšanas pamattehnikas un pedagoģiskos paņēmienus, kā arī detalizēti pēta pedagoģisko darbību kolektīvajos darbos, kura ir veicama ar mērķi bērnu sociālo prasmju apguves līmeņa sekmēšanai. 3.nodaļā tiek veikts praktiskais pētījums – eksperiments, kurā darba autore 3 posmos analīzē, kāda veida nodarbībās tiek veiksmīgi sekmētas bērnu sociālās prasmes.
dc.description.abstractDuring analyzing the activities of children in pre-school, it can be seen that children try to satisfy their needs, desires and interests, regardless of the needs, desires and interests of other people. Consequently, exactly in the pre-school children must learn to live among other people by improving the level of development of social skills. Thus, it proves actuality of the topic chosen. Chapter 1 provides information on social skills and psychological development necessary for understanding of how such development should be executed and what exactly should be taken into account in this process. Subchapter 1.1 describes social skills. Thus, it explains and analyzes the essence of socialization and social skills, describes ways to promote the level of acquiring social skills, and justifies the importance of socialization. Subchapter 1.2 describes the nature of child psychology, indicating the essence of child psychology, the basic principles of psychic development and the indicators of psychological development. Chapter 2 describes the basic information on drawing process. Subchapter 2.1 contains a description of the study content, including information on the essence of drawing process, the stages of drawing and the ways of drawing. Subchapter 2.2 describes the pedagogical activity, indicating the principles of equipping the creative corner (area), the basic techniques of drawing and pedagogical techniques, as well as examining in detail the pedagogical activity in collective work, which is aimed at promoting the acquisition of child’s social skills. In Chapter 3, a practical study is conducted. The experiment consists of 3 stages in which the author analyzes what types of classes and work patterns successfully promote children's social skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectsocializācija
dc.subjectzīmēšana
dc.subjectkolektīvo darbu veidi
dc.titleVIDĒJĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SOCIĀLO PRASMJU SEKMĒŠANA ZĪMĒŠANAS PROCESĀ PIRMSSKOLĀ
dc.title.alternativePROMOTION OF THE SOCIAL SKILLS OF THE MIDDLE PRE-SCHOOL AGE CHILDREN IN THE DRAWING PROCESS IN THE PRE-SCHOOL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige