• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguves veicināšana rotaļās

Thumbnail
Öffnen
299-61668-Pluge_Jolanta_jp17025.pdf (2.251Mb)
Autor
Pluģe, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darbs “Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguves veicināšana rotaļās”. Autore Jolanta Pluģe. Darba mērķis ir pētīt iespēju ar apkārtējo vidi saistītās rotaļnodarbībās veicināt lasītprasmes apguvi pirmsskolas audzināšanas iestādes vecāko grupu audzēkņiem. Darba pirmajā daļā izanalizēts lasītprasmes raksturojums dažādu pedagogu un psihologu atziņās, aplūkotas lasītprasmes veicināšanas iespējas apguves pirmsskolas vecuma bērniem un ar šo darbu saistītās problēmas, kā arī pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums kopveselumā. Darba otrajā daļā tiek apkopots pētījums, kas veikts tiešajā darbā ar bērniem. Salīdzināta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasme pētījuma sākumā un beigās, noskaidrots, kā sekmīgāk lasītprasmes apguvei palīdz nodarbības, kurās tiek izspēlētas dažādas rotaļspēles. Darba noslēgumā dota analīze par eksperimenta rezultātiem, kuri apstiprina darbā izvirzīto pētījuma hipotēzi un atspoguļoti secinājumi, kas izdarīti darba rezultātā. Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, pirmās nodaļas ar trim apakšnodaļām, otrās nodaļas ar trim apaķšnodaļām, secinājumiem, literatūras un avotu saraksta, un pielikumiem. Darba kopējais apjoms ir 52 lpp., darbs papildināts ar 8 attēliem, 3 tabulām, literatūras un avotu sarakstā minētas 42 publikācijas, darbam pievienoti 5 pielikumi.
 
Qualification work theme is older preschoolers reading skills promote in games. Author is Jolanta Pluģe. The aim of work is explore opportunity with external environment related games promote reading skills preschoolers in older groups. The first chapter author analyze reading skills in different educators and psychologists quotes. View how reading skills learning in older groups can promote opportunities and how to solve problems. Preschoolers character as a whole. The second chapter author explore research, whit children`s in an action. At the end of the work, an analysis of the results of the experiment is given that confirms the hypothesis of the research presented in the work and reflects the conclusions drawn from the work.In the end is offer conclusions and proposals experimental results, which conform research hypothesis. The work consists of annotations in Latvian and English, introduces the first chapter with three subdivisions, the second chapter with three subchapters, conclusions, list of literature and sources and appendices. The total volume of the work is 52 p., The work is supplemented with 8 pictures, 3 tables, the literature and sources mentioned in the list of 42 publications, attached to the work 5 Annexes. 
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37743
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV