• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konfliktsituācijas starp vienaudžiem un to risināšana ar pedagoģiskajiem paņēmieniem bērniem 4 - 5 gadu vecumā

Thumbnail
Открыть
299-61686-Tesjolkina_Nadezda_nt17009.pdf (1.107Mb)
Автор
Tesjolkina, Nadežda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Romenkova, Valentīna
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore – Nadežda Tesjolkina; Darba vadītāja – Valentīna Romenkova Pētnieciskā darba temats – Konfliktsituācijas starp vienaudžiem un to risināšana ar pedagoģiskajiem paņēmieniem bērniem 4 - 5 gadu vecumā Spēja efektīvi risināt konfliktsituācijas ir vitāli nepieciešama īpašība ikvienam mūsdienu cilvēkam, arī gados pavisam jaunam. Tā kā mūsdienās ir salīdzinoši plaši pētīts konfliktēšanas jautājums pieaugušo cilvēku vidū, bet tikpat kā nav attiecīgo datu par pirmsskolas vecuma bērniem, tika pieņemts lēmums par šāda darba izstrādi. Darba ietvaros par pētījuma mērķi tika izvirzīts pētīt pirmsskolas vidējā vecuma bērnus, to konfliktsituācijas un izstrādāt priekšlikumus pedagogiem no novēršanai. Darba izstrādes procesā tika izvirzīts apzināt informāciju par konfliktsituācijām un ar to saistītajiem aspektiem, veikt praktisku pētījumu konkrētā pirmsskolas izglītības iestādē, novērojot 4-5 gadus vecu bērnu uzvedību, kā arī, balstoties uz iegūtajiem datiem, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus. Darba ietvaros tika meklēta atbilde uz jautājumu – kādi ir pirmsskolas vidējā vecuma bērnu galvenie konfliktsituāciju veidošanas iemesli un to risināšanas iespējas? Pētījumā tika noskaidrots, ka konflikti bērniem šajā vecumā ir ārējie ( attiecībā: bērns-bērns), tie rodas galvenokārt sociāli sadzīvisko un ideoloģisku apsvērumu dēļ. Bērnu konfliktiem ir pēkšņs, vētrains sākums un tikpat ātrs norimums. Būtiskākās konfliktu novēršanas darbības saistītas ar bērnu emocionālā stāvokļa attīstīšanu, saskarsmes spējas uzlabošanu un mākas konstruktīvi pareizi risināt radušās problēmas.
 
Author of the work – Nadezda Tesjolkina; Manager – Valentina Romenkova Subject of the research - Conflict situations between peers and their dealing with pedagogical techniques for children aged 4-5 years The ability to effectively deal with conflict situations is a vital characteristic for every person of today, even a very young person. As the issue of conflict among adults has been relatively well studied today, but there is almost no relevant data on pre-school children. That’s why there was taken decision to develop such a work. The aim of the research was to study the pre-school middle aged children’s, their conflict situations and to develop proposals for elimination for teachers. In the process of work development, it was asked to identify information about conflict situations and its related aspects, to conduct a practical research in a specific pre-school educational institution, to observe the behavior of children aged 4-5 years, and to draw conclusions and develop proposals based on the obtained data. There were searched an answer to the question was sought: what are the reasons for the formation of conflict situations and the possibilities for solving these conflicts in pre-school age middle-aged children? The study found that conflicts in children at this age are external (child / child related), due to socio-social and ideological reasons. Child conflicts have a sudden, turbulent start and an equally quick preference. The most important conflict prevention activities are related to the development of the emotional state of the children, the improvement of communication skills and the ability to solve the problems constructively in a constructive manner.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37749
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV