Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorRosoha, Dina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:54Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61709
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37756
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore Dina Rosoha, darba vadītāja Mg.paed Ilze Vilka. Kvalifikācijas darba tēma – „Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju apguves veicināšana pirkstu rotaļās”. Pētījuma mērķis ir pētī jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju apguvi pirkstu rotaļās. Pētījumā izvirzītie uzdevumi: •Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko zinātnieku teorijas par bērnu runas attīstību, to prasmju veicināšanu un kā to ietekmē pirkstu rotaļas; •Izzināt, vai pirkstu rotaļu iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem raksturo runas prasmju apguves veicināšanas mērķa sasniegšanas procesu un pētījuma jautājumu. Tika izvirzīta pētījuma hipotēze: 2 – 3 gadīgu bērnu runas prasmju apguve pirkstu rotaļās būs sekmīgāka, ja: piedāvātās pirkstu rotaļas būs bērniem saistošas, bērniem būs iespēja pašiem darboties, pirkstu rotaļas būs izvēlētas atbilstoši bērnu vecumposma īpatnībām. Pētījuma pirmajā daļā ir analizētas pedagogu un psihologu atziņas par valodas attīstības veicinošiem priekšnoteikumiem. Pētījuma otrajā daļā tiek izzinātas dažādas pirktu rotaļu grupas, kas mērķtiecīgi izmantotas pedagoģiskajā darbā, veicinātu runas attīstību. Tiek raksturots empīriskais pētījums : •praktiskais darbs ar bērniem; •pedagoģiskais vērojums; •pētījuma analīze. Analizējot pētījuma rezultāta un procesa norisi, var secināt, ka pirkstu rotaļas ir viena no galvenajām metodēm jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju attīstības veicināšanā, kur pedagogs ir atbalsta un emocionālā komforta nodrošinātājs rotaļu procesā. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lappuses, 3 tabulas, 4 pielikumi, un 44 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe author of the qualification work is Dina Rosoha, head of the work Dr.paed Ilze Vilka. Theme of the qualification work - "The latest pre-school children skill encouragement by finger games". The aim of the research is to study the latest pre-school children's speech skills in finger games. Research tasks: • To analyze pedagogical and psychological theories about the development of the children's speech, the promotion of their skills and the influence of finger games; • Find out if the process of achieving the goal of promoting characterizes fingerprint opportunities for younger preschool children. Based on theoretical findings, the research question has been raised: Answering the question raised - how does finger games contribute to the skills of younger preschoolers?-can argue that finger games contributes to the acquisition of the skills of younger preschool children in the following conditions: •Teacher during and outside the playroom, will offer the child finger games that will bind to a specific childhood age; •Finger games will be of a different nature, which will purposefully develop and improve a specific teacher raised skills related to speech development; •The child will feel the support and a feeling of security from the teacher, which will give the child the desire to engage in the game. The first part of the research analyzes the ideas developed by educators and psychologists about the preconditions promoting language development and the connection of the development of sensory functions with the development of speech centers in the children’s brain. In the second part of the research, various groups of finger games that are purposefully used in pedagogical work would promote speech development. An empirical study is described: • Practical work with children; • Pedagogical observation; • Research analysis. Analyzing the results of the research and the process, can be concluded that the finger games are one of the main methods for promoting the youngest preschoolers speech skill development, where the teacher is a supporter and emotional comfort provider in the play process. The volume of the qualification paper is 51 pages, 3 tables, 4 annexes, and 44 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpirkstu rotaļas
dc.subjectattīstība,
dc.subjectrunas prasmes
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmju apguves veicināšana pirkstu rotaļās
dc.title.alternativeThe latest pre-school children skill encouragement by finger games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию