Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorKere-Busule, Ketija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:57Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61733
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37765
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir „ Muzikālās darbības kā 1,5-3 gadīgu bērnu runas attīstības sekmēšanas līdzeklis”. Kvalifikācijas darba autore – Ketija Kere-Busule Kvalifikācijas darba vadītāja – Baiba Brice Darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski izvērtēt, 1,5-3 gadīgu bērnu runas attīstību muzikālās darbībās. Lai šo mērķi sasniegtu, darbā tika izvirzīti uzdevumi : 1. Analizēt, izpētīt dažādu autoru darbus par agrīnās bērnības vecumposmu 2. Izpētīt bērnu runas attīstību agrīnās bērnības, 1,5-3 gadu vecumā 3. Veikt praktisko pētījumu par agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstības sekmēšanas iespējām, izmantojot dažādus muzikālās darbības veidus, un analizēt pētījuma rezultātus Darbs ir veidots no ievada, divām nodaļām un vairākām apakšnodaļām, secinājumiem, pielikuma. Darba pirmajā nodaļā darba autore pēta pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par runu, tās attīstības likumsakarībām pirmsskolas vecuma bērniem. Raksturoti dažādi muzikālās darbības veidi kā bērnu runas attīstības sekmētāji – mūzikas klausīšanās, dziedāšana, ritma un mūzikas instrumenti, dažādas muzikālās rotaļas. Otrā nodaļā darba autore, izmantojot novērošanas metodi, nosaka bērnu runas attīstības līmeni, aptaujā 16 grupas bērnu vecākus, veic praktiskas darbības, izmantojot dažādus muzikālos darbības veidus ikdienas situācijās. Pēc praktiskās darbošanās darba autore nosaka bērnu runas attīstības līmeni un analizē rezultātus. Darbā tika izmantoti 40 literatūras avoti un interneta lapas. Darbā ievietotas 7 tabulas un 16 attēli. Darba apjoms ir 55 lapas, ieskaitot pielikumu.
dc.description.abstractTopic of the qualification Paper: “Musical Activities as the Method for 1.5 – 3 Year Old Children Speech Development” Author of the qualification Paper – Ketija Kere-Busule Supervisor of the qualification Paper – Baiba Brice The target of the Paper is to study and research 1.5 – 3 year old children speech development in practice by the means of musical activities. In order to reach the target, the following tasks were prescribed: 1. analyse, research various author works, concerning early childhood age; 2. research children speech development in the early childhood age of 1.5 – 3 years; 3. perform a practical research on possibilities to encourage children speech development at the early childhood age, using various types of musical activities and analyse the research results. The Paper consists of introduction, two chapters and several subchapters, conclusions and an appendix. In the first chapter, the author of the Paper describes the research of theoretical statements of pedagogues and psychologists, concerning the speech, its underlying patterns of development among pre-school aged children. There are several types of musical activities described as promoters of children speech development – listening to music, singing, rhythm and musical instruments, various musical games. In the second chapter, the author determines and evaluates the level of children speech development by the method of observation, questionnaire of parents of 16 children of the group as respondents, also practical activities, using various types of musical activities in everyday situations. After the practical activities, the author of the Paper determines the level of the children speech development and analyses the results. There are 40 sources of literature and web pages used during the Paper research. The Paper includes 7 tables and 16 pictures. The Paper volume: 55 pages, including the appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRunas attīstība
dc.subjectMuzikālās darbības
dc.subjectRotaļas
dc.subjectDziedāšana
dc.titleMuzikālās darbības kā 1.5 - 3 gadīgu bērnu runas attīstības sekmēšanas līdzeklis
dc.title.alternativeMusical Activities as the Method for 1.5 – 3 Year Old Children Speech Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record