• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodabībās pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-61746-Cipruse_Baiba_bc12005.pdf (1.672Mb)
Autor
Cipruse, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosakums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodabībās pirmsskolā. Pētījumu autors: Baiba Cipruse Darba zinātniskais vadītājs: doc., dr. paed. D. Kalēja- Gasparoviča Pētnieciskā darba mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes. Pētījuma jautājums: Kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes? Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par sociālo prasmju būtību. 2.Teorētiski analizēt literatūru par jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. 3.Teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbību nozīmīgumu. 4.Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Darba saturs: Pētnieciskais darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskā daļa: Literatūras analīze. Empīriskā daļa: Pedagoģiskais vērojums un situācijas analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 48 lapas.  
 
Tytle of qualification paper: Social skills promotion trough playing games of youngest pre-school age children. Research author: Baiba Cipruse Qualification paper supervisor: doc.,dr.paed. D. Kalēja- Gasparoviča Research work goal: Theoretically analyse and practically examine how playing games promote younest pre-school age children social skills. The question of research: How to promote youngest pre-school age children social skills trough playing games? Research target: 1.Theoretically analyse literature about social skills nature. 2.Theoretically analyse literature about youngest pres-school age children. 3.Theoretically analyse literature about importance of playing games. 4.Practically examine theoretical conclusions in empirical research and analyse acquired results. Content of research: two parts. Theory: Literature analysis. Empirical part: Pedagogycal observation and analysis of situation. About publication: 48 pages.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37775
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV