Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorSmirnova, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:08Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61766
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37791
dc.description.abstractAutore Māra Smirnova, darba tēma “3 - 4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas kustību rotaļās”. Kvalifikācijas darbā var iepazīties ar otrās jaunākās pirmsskolas vecumposma grupas raksturojumu, ar psihologu un pedagogu atziņām par saskarsmes prasmēm, par rotaļām. Pirmajā nodaļā ir vispārīgs saskarsmes prasmju raksturojums un to pilnveide dažādu autoru skatījumā, kā arī vispārīgs teorētiskais pamatojums par rotaļām un to nozīmi bērna attīstībā. Otrajā nodaļā tika veikta empīriska novērošana bērnu saskarsmes prasmju novērtēšanai un sekmēšanai kustību rotaļās. Lai to izpildītu, tika izstrādāti kritēriji bērnu novērtēšanai, apskatīta bērnu saskarsme kustību rotaļās un veikta iegūto datu apstrāde un analīze. Pētījuma hipotēze. 3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju attīstība kustību rotaļās būs sekmīgāka, ja pedagogs mērķtiecīgi atlasīs kustību rotaļas bērnu saskarsmes prasmes sekmēšanai, ievērojot bērnu pieredzi un intereses. Pētījuma uzdevumi. Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par saskarsmes attīstību. Raksturot saskarsmes attīstību 3-4 gadīgiem bērniem. Noteikt 3-4 gadīgu bērnu saskarsmes attīstības vērtēšanas kritērijus. Veikt praktisko pētījumu. Izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus 3-4 bērnu saskarsmes attīstības sekmēšanai. Veikt secinājumus. Pētījuma metodes. Teorētiskās: literatūras analīze Empīriskā: pedagoģiskais vērojums, anketēšana Darba struktūra.3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju attīstība kustību rotaļās būs sekmīgāka, ja pedagogs mērķtiecīgi atlasīs kustību rotaļas bērnu saskarsmes prasmes sekmēšanai, ievērojot bērnu pieredzi un intereses. Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par saskarsmes attīstību. Raksturot saskarsmes attīstību 3-4 gadīgiem bērniem. Noteikt 3-4 gadīgu bērnu saskarsmes attīstības vērtēšanas kritērijus. Veikt praktisko pētījumu. Izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus 3-4 bērnu saskarsmes attīstības sekmēšanai. Veikt secinājumus. Teorētiskās: literatūras analīze Empīriskā: pedagoģiskais vērojums, anketēšana Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas un empīriskās daļas, 13 attēli, 4 tabulas un 34 literatūras un citi avoti.
dc.description.abstractAutor der Arbeit von Māra Smirnova – „3-4 Jahre alte Kinder Kommunikationsfähigkeiten in Bewegungsspielen”. In der Qualifizierungsarbeit können Sie sich mit den Eigenschaften des zweithäufigsten Vorschulalters vertraut machen, mit den Wahrnehmungen von Psychologen und Lehrern über Kommunikationsfähigkeiten, über das Spiel. Im ersten Kapitel gibt es eine allgemeine Beschreibung der zwischenmenschlichen Fähigkeiten und ihrer Entwicklung aus der Sicht verschiedener Autoren sowie die gründlichste theoretische Begründung der Spiele und ihre Rolle in der Entwicklung des Kindes. Im zweiten Kapitel wurde eine empirische Beobachtung zur Beurteilung und Förderung von kindlichen Kommunikationsfähigkeiten in Bewegungsspielen durchgeführt, um dies zu erfüllen, Kriterien für die Beurteilung von Kindern wurden entwickelt, die Kommunikation von Kindern in Bewegungsspielen und die Verarbeitung und Analyse der erhaltenen Daten wurden berücksichtigt. Forschungshypothese. Die Entwicklung von Kommunikationsfähigkeiten für Kinder von 3 bis 4 Jahren in Bewegungsspielen wird erfolgreicher sein, wenn der Lehrer gezielt Maßnahmen zur Förderung der Kommunikationsfähigkeiten von Kindern unter Berücksichtigung der Erfahrungen und Interessen von Kindern auswählt. Forschungsaufgaben. Die Theorien der Pädagogik und Psychologie über die Entwicklung der Kommunikation zu analysieren. Beschreibe die Entwicklung der Kommunikation bei 3-4-jährigen Kindern. Bestimmen Sie die Kriterien für die Beurteilung der Entwicklung von Kindern 3-4 Jahre Entwicklung. Mach eine praktische Studie. Entwickeln Sie pädagogische Techniken für die Entwicklung von 3-4 Interaktionen von Kindern. Schlüsse ziehen. Forschungsmethoden. Theoretisch: Literaturanalyse Empirisch: pädagogische Beobachtung, Befragung Struktur der Arbeit.Die Entwicklung von Kommunikationsfähigkeiten für Kinder von 3 bis 4 Jahren in Bewegungsspielen wird erfolgreicher sein, wenn der Lehrer gezielt Maßnahmen zur Förderung der Kommunikationsfähigkeiten von Kindern unter Berücksichtigung der Erfahrungen und Interessen von Kindern auswählt. Die Theorien der Pädagogik und Psychologie über die Entwicklung der Kommunikation zu analysieren. Beschreibe die Entwicklung der Kommunikation bei 3-4-jährigen Kindern. Bestimmen Sie die Kriterien für die Beurteilung der Entwicklung von Kindern 3-4 Jahre Entwicklung. Mach eine praktische Studie. Entwickeln Sie pädagogische Techniken für die Entwicklung von 3-4 Interaktionen von Kindern. Schlüsse ziehen. Theoretisch: Literaturanalyse Empirisch: pädagogische Beobachtung, Befragung Das Arbeit besteht aus der Einleitung, dem theoretischen Teil und dem empirischen Teil, 13 Abbildungen, 4 Tabellen und 34 Literatur und anderen Quellen.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.title3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas kustību rotaļās
dc.title.alternative3-4 Jahre alte Kinder Kommunikationsfähigkeiten in Bewegungsspielen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record