Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorMožeiko, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:24Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61830
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37819
dc.description.abstractDarba nosaukums: „Trīsgadīgu bērnu runas attīstīšanas iespējas didaktiskajās spēlēs” Darba autore: Kristīne Možeiko Darba vadītāja: Mag.paed. Aija Kalve Darba mērķis: Pētīt trīsgadīgu bērnu runas attīstību didaktiskajās spēlēs. Hipotēze: Bērna runa didaktiskajās spēlēs tiks veicināta, ja: •izvēlētās didaktiskās spēles atbildīs vecumposmam; •spēļu saturs nodrošinās runas attīstību; •spēles tiks organizētas regulāri. Pētījuma uzdevumi: •analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas pirmsskolas vecuma bērnu dialogrunas attīstību. •noteikt trīsgadīgu bērnu dialogrunas attīstības vērtēšanas kritērijus. •Veikt pētījumu par 3-4 gadu vecu bērnu dialogrunas attīsttību. Darba struktūra- darbam ir 46 lapaspuses, 5 tabulas, 11 attēli, 2 pielikumi, 41 literārie avoti.Darbā apkopotas un analizētas pedagogu un psihologu izteiktās atziņas par runas attīstīšanas iespējām 3-4 gadus veciem bērniem didaktiskajās spēlēs, ievērojot bērna fiziskās un psihiskās attīstības līmeni. Atslēgas vārdi: bērns, valoda, runas attīstība caur spēlēm, pirmsskola. Pētījuma metodes: •teorētiskā (pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras analīze) •empīriskā metode (novērošana, datu analīze) •pedagoģiskā novērošana •pētījuma rezultātu apkopošana, apstrāde.
dc.description.abstractThe title of the work: "The possibility of developing a three-year-old child's speech in didactic games" Author of work: Kristine Možeiko Supervisor: Mag.paed. Aija Kalve The main object of the research: To study the development of three-year-old children's speech in didactic games. Hypothesis: A child's speech in didactic games will be promoted if: • selected didactic games will correspond to the age group; • the content of the games will ensure the development of speech; • The games will be organized on a regular basis. The main tasks of the research: • To analyze the ideas of pedagogy and psychology scientists about the development of dialogue between children of pre-school age. • Establish criteria for assessing the development of dialogue among children for a period of three years. • Carry out a study on the development of dialogue between children aged 3-4. Structure of the work - the work has 46 pages, 5 tables, 11 pictures,2 appendices, 41 literary sources. The findings of educators and psychologists about the possibilities of developing speech in 3-4 year old children in didactic games, taking into account the level of physical and psychological development of a child, were collected and analyzed. Keywords: child, language, speech development through games, preschool. The methods of the research: •Theoretical (analysis of pedagogical and psychological literature) •empirical method (observation, data analysis) •Pedagogical observation •compilation, processing of research results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBērns
dc.subjectvaloda
dc.subjectrunas attīstība caur didaktiskajām spēlēm
dc.subjectpirmsskola
dc.titleTrīsgadīgu bērnu runas attīstīšanas iespējas didaktiskajās spēlēs
dc.title.alternativeThe possibility of developing a three-year-old child's speech in didactic games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record