Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorLindenberga, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61851
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37837
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir "Bērnu saskarsmes veicināšana sižeta lomu rotaļās vidējā pirmsskolas vecumā". Darba mērķis. Teorētiski izzināt un praktiski vērtēt saskarsmes attīstības iespējas sižeta lomu rotaļās vidējā pirmsskolas vecumā. Uzdevumi noteica darba struktūru. Kvalifikācijas darbs sastāv no trīs daļām. Teorētiskajā daļā autore apskata bērnu saskarsmes procesa analīzi pedagoga un psihologa teorijās, bērnu attīstības likumsakarību analīze vidējā pirmsskolas vecumā pētāmās problēmas kontekstā, kurā iekļauts bērnu psihiskās attīstības raksturojums, rotaļa kā bērna socializācijas un saskarsmes attīstības sekmētāja, rotaļu iedalījums un saskarsmes attīstības veicināšanas paņēmieni. Sižeta lomu rotaļās saskarsme notiek bērnu darbībās: saskatīt sistēmas, saprast attiecības, attēlojot dažādas ikdienas situācijas lomu rotaļās, ar kuru starpniecību tiek veidotas noteiktas iemaņas un prasmes. Tiek izzinātas bērnu attīstības likumsakarības vidējā pirmskolas vecumā - fiziskā, psihiskā, sociāli emocionālā attīstība. Darba autore, pamatojoties uz pedagogu un psihologu atziņām nonāk pie secinājumiem, ka saskarsmes veicināšana notiek spēlējot sižeta lomu rotaļas. Sižeta loma rotaļās galvenie elementi ir lomas, rotaļdarbība, rotaļlietas. Praktiskajā daļā tiek veikts pētījums vidējā pirmsskolas vecuma grupā. Tiek izmantotas rotaļsituācijas, rotaļdarbības. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecums, saskarsmes prasmes, sižeta lomu rotaļas, rotaļas. .
dc.description.abstractThe subject of the qualification paper is “ Improving children communication using role play in medium pre - school age”. The aim of this study is to learn and discover the theory as well as rate the subject of possibilities of communication development using scene role play in the middle pre-school age group practically. The work structure was determined by tasks. The qualification paper consists of three sections. In theoretical side of the work, the author reviews analysis of childrens communication process in pedagogical and psychological theories, childrens developmental regularity analysis in the middle pre-school age group, in context of the investigated problem, where the characterization of childrens psychic development is included, role play as a facilitator of childs social and communication development, and techniques of promoting communication development. In scene role play, the communication happens in childrens activities: to spot systems, to understand relationships, role playing everyday situations, through which children are creating specific skills and abilities. Childrens development regularities in the middle pre-school age group - physical, psychological and socially emotional development are being discovered. The author of this work, based on pedagogical and psychological quotes, comes to conclusion, that the development of communication happens when the children plays scene role play. The main elements of scene role play are roles, playfulnes and toys. In the practical side of the work, a study is being contucted in the middle pre - school age group. Role play situations and playfulnes are being used. Key words: pre - school age, communication skills, scene role play games, games. .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subjectsižeta lomu rotaļas
dc.subjectrotaļas
dc.titleBērnu saskarsmes veicināšana sižeta lomu rotaļās vidējā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeImproving children communication using role play in medium pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record