UZMANĪBA PEDAGOĢISKAJĀ MĀCĪBU PROCESĀ PIRMSSKOLĀ
Autor
Kodola, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Romenkova, Valentīna
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Pētījuma mērķis: Izzināt un noteikt uzmanības veicināšanas paņēmienus pedagoģiskajā procesā. Pētījuma jautājums: Kā var veicināt uzmanības noturību rotaļnodarbībās pirmsskolas vecuma bērniem? Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba teorētiskajā daļā analizēti uzmanības process, uzmanības procesa īpašības, uzmanības vieta vecumposmos, rotaļspēļu nozīmīgums uzmanības attīstīšana pirmsskolā. Darba praktiskajā daļā aprakstīts pētāmās grupas raksturojums, pētījumu norise, metodes – novērošana, jautāšana. Kā ar rotaļspēles palīdzību var attīstīt bērna uzmanību? Pētīta temperamenta saistība ar uzmanību. Izstrādātie pētījuma rezultāti ļauj to izmantošanu pedagoģiskajā mācību procesā, izmantot rotaļnodarbībās un spēlēs. Darba apjoms ir 76. lpp, 14.tabulas, 4 diagrammas, 8 attēli , 1 pielikums. Objective of the study: To learn and to emphasize the ways of promoting attention in the pedagogical process. Research question: How can perseverance in toddlers play a role in pre-school children? The work consists of 2 parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work analyzes the attention process, the characteristics of attention process, the place of attention in the age stages, the importance of play games, the development of attention in the preschool. The practical part of the work describes the characteristics of the research group, the research process, methods - observation, questioning. How can the child's attention be developed with the help of a game of play? Investigated temperament relation with attention. The results of the research developed allow their use in pedagogical studying, use in play and games. The volume of work is 76 pages, 14 tables, 4 diagrams, 8 pictures, 1 annex.