Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorHorste, Annija
dc.contributor.authorJevdokimova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:39Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61879
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37858
dc.description.abstractJūlija J. (2017.) “Papīra darbi kā domāšanas veicinātāji pirmsskolā”. Kvalifikācijas darbs. Rīga: Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 90 lpp, 16 att., 4 tab., bibl. 18 nos., latviešu, angļu val. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, secinājumiem un 16 pielikumiem. Autors ir vairākus mēnešus izgājis praksi pirmsskolas pedagoga amatā. Darbā ir veikts pētījums par domāšanas attīstību rokdarbu nodarbībās, veicot papīra darbus Darba mērķis ir izzināt un atklāt bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot papīra darbus pirmsskolā. Darba pirmajā nodaļā ir atklāts domāšanas teorētiskais pamatojums Darba otrajā nodaļā ir analizētas 6 – 7 gadus jaunu bērnu vecumposma īpatnības. Darba trešajā nodaļā ir atklātas papīra darbu izmantošanas iespējas un to ietekme uz bērna domāšanas attīstību. Darba ceturtajā nodaļā ir atklātas papīra darbu veidi, to veikšanas paņēmieni un kā tie var veicināt bērna attīstību. Darba piektajā nodaļā ir veikts pētījums par bērnu domāšanas izpausmi pirmsskolas bērnu vecākajā vecumposmā. Darbā izmantotas teorētiskās pētījuma metodes literatūras analīze, empīriskās metodes pedagoģiskā novērošana, bērnu darbības rezultātu, praktisko darbu, izpēte, darba pieredzes apkopošana. Darba procesā ir izzinātas un atklātas bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot papīra darbus. Tiek pierādīts, ka papīra darbu izmantošana pirmsskolā mācību procesā attīsta un veicina bērnu domāšanu, nodarbībās dod bērnam iespēju parādīt savu domāšanas attīstību un attiecīgi rīkoties. Nodarbībās notiek bērnu darbības stimulēšana, organizējot darbu veikšanu, dodot papildus nosacījumus, kas ievērojami darba procesā. Tiek piedāvāts metodiskais materiāls, kas izmantojams bērnu domāšanas attīstībai, veicot papīra darbus, ievērojot papildnosacījumus. Šo pētījumu var izmantot pirmsskolas skolotāji.
dc.description.abstractJūlija J. (2017.) “Paper craft as a way of stimulating thinking in pre-school”. Qualification paper. Riga: Latvian University, faculty of pedagogy, psychology and art, 90 pages, 16 photos, 4 tables, library 18 names, latvian, english. The work consists of an introduction, 5 chapters, conclusions and 16 appendices. The author has worked as an intern in a pre-school. The author has done a research about stimulating development of thinking in papercraft class by creating paper craft. The aim of this study is to learn and discover possibilites of stimulating childrens thinking by using paper craft in pre-school. Theoretical justification of thinking is in the first chapter of the research. Analyzation of special featurs of 6 to 7 year young child is in the second chapter of the research. Possibilities of using paper craft and its effect on childs thinking development is in the third chapter of the research. Types of paper craft, the techniques and the way it can stimulates childs development is in the fourth chapter of the research. Study about childrens manifestation of thought in the oldest group of pre-school class is in the fifth chapter of the research. Theoretical research method of literature analisys, empirical method of pedagogical observation, research of childrens practical work, summary of work experience. In the process of this study, the author has learned and discovered possibilities of stimulating development of thinking by using paper craft. It is proven that the use of paper craft in pre-school learning process develops and promotes childrens thinking, gives a way for children to show his thinking development and take appropriate action. In these lessons the children stimulates his thinking, organizes the work flow, and the teacher gives additional rules that are being noticed during the work process. This material can be used as a way to develop childrens thinking, using and creating paper craft with additional conditions. This study can be used by pre-school teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPapīrs
dc.subjectDomāšana
dc.subjectVeicinātājs
dc.subjectRokdarbi
dc.titlePapīra darbi ka domāšanas veicinātāji pirmsskolā
dc.title.alternativePaper craft as a way of stimulating thinking in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige