Marijas Montesori metodes izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas apguvē vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Bondere, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba “Marijas Montesori metodes izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas apguvē vecākā pirmsskolas vecuma bērniem” mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt M. Montesori metodes izmantošanas iespējas vārdu krājuma pilnveidei angļu valodas nodarbībās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Kvalifikācijas darbs sevī ietver 5 nodaļas, no kurām pirmā tiek veltīta tam, lai izprastu vispārējās valodas apguves raksturojumu pirmsskolas vecuma bērniem pedagogu un psihologu teorijās, noskaidro agrīnas svešvalodas apguves priekšrocības un aplūko pirmsskolas vecuma bērnu (5-7 gadu vecumam) vispārējo un valodas attīstības raksturojumu, lai spētu veiksmīgāk veikt darba pētniecisko daļu. Darba otrajā nodaļā autors iepazīstina ar M. Montesori metodēm valodas (tai skaitā svešvalodas) apguvei, kā arī sniedz ieskatu pedagoģes valodas apguves teorijā. Trešā nodaļa apraksta pētnieciskā darba gaitu un rezultātus. Darba noslēgumā seko secinājumi un ieteikumi svešvalodas pedagogiem vārdu krājumu paplašināšanai pirmsskolā. Darba apjoms ir 40 papaspuses, 1 pielikums un 24 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi - Montesori pedagoģija, valodas krājuma paplašināšana, agrīna svešvalodas apguve. The purpose of the qualification work "Opportunities of vocabulary extensions at the preschool using the M.Montessori method" is to provide a theoretical substantiation and practical test for the use of the M. Montesorian method for improving the vocabulary of English classes for older preschool children. The qualification work consists of 5 chapters, the first of which is devoted to understanding the general language learning characteristics of preschool children in teacher and psychologist theories, identifies the benefits of early language learning and examines the general and linguistic characteristics of pre-school children (5-7 years old), in order to be able to do better research work. In the second chapter of the work, the author introduces the methods of Marie Montesor's acquisition of language (including foreign languages), as well as gives insights into the theory of pedagogical language acquisition. The third chapter describes the research progress and results. At the end of the paper, conclusions and suggestions are made for teachers of foreign languages to expand the vocabulary in the preschool. The scope of the work is 40 pages, 1 annex and 24 sources of literature used. Keywords - Montessori pedagogy, extension of language collection, early language learning.