VIZUĀLĀS UZTVERES SEKMĒŠANA VIDĒJA VECUMPOSMA BĒRNIEM TĒLOTĀJDARBĪBĀ PIRMSSKOLĀ
Author
Brūzīte, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autores vārds ir Jolanta Brūzīte. Kvalifikācijas darba nosaukums “Vizuālās uztveres sekmēšana vidēja vecumposma bērniem tēlotājdarbībā pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, kā tēlotājdarbībā (darbs ar krāsām) pirmsskolā sekmējama bērnu vizuālā uztvere. Darbs ietver teorētisko, empīrisko nodaļu un bērnu darbu analīzi. Pētījuma bāze: Rīgas 49. pirmsskola Kvalifikācijas darbs ietver teorētisko daļu, empīrisko daļu un bērnu darbu analīzi. Pirmā nodaļa ietver teoriju par vizuālo uztveri, vidēja vecumposma bērnu attīstību, tēlotājdarbību un pedagoģisko darbību. Otrā nodaļa ietver empīrisko metodoloģiju un bērnu darbu analīzi. Kvalifikācijas darbs ietver: 45 lappuses, 9 attēlus, 6 tabulas un 2 pielikumus Atslēgas vārdi: vizuālā uztvere, uztvere, pirmsskola, sekmēšana Qualification paper’s author’s name is Jolanta Brūzīte. The subject of Qualification paper work is “Promoting visual comprehension in preschool children throught artistic activities’’. The aim of the paper is to study how is it possible to improve visual comprehension in children through artistic activities. The study includes theorethical, empirical and children’s work analysis. The basis for study: Riga’s XXX preschool The first chapter of the Qualification’s paper work studies includes theoretical aspects of visual perception, middle age children development, artistic activities and pedagogical process. The second chapter contains empirical methodology and analyzed results of children’s work. The research contains: 45 pages, 9 images, 6 tables, 2 appendices Keywords: visual perception, perception, preschool, promoting