• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auditoriju uzrunājoša leksika drukātajās reklāmās

Thumbnail
Открыть
306-62349-Baldujeva_Jekaterina_jb13075.pdf (19.90Mb)
Автор
Baldujeva, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mozere, Rasma
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā tiek izplatīta dažādās formās un veidos, un sasniedz auditoriju caur dažādiem medijiem. Reklāmas efektivitāte ir atkarīga no vairākiem faktoriem, taču viens no svarīgākajiem elementiem katrā reklāmā ir valoda, jo pareizi noformēts un padots auditorijai vēstījums padara reklāmēto produktu iekārotāku un pārliecina patērētāju iegādāties tieši to. Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt leksiku, kas tiek lietota kosmētisko līdzekļu reklāmās, pievēršot īpašu uzmanību vārdiem, kas piesaista auditorijas uzmanību un pārliecina cilvēkus iegādāties produktu. Pētījumā pielietotās metodes ietver sevī literatūras analīzi, drūkātās reklāmas diskursa analīzi un interviju. Pētījuma rezultāti parāda visbiežāk lietotos vārdus, kā arī vislielāko uzmanību piesaistošos un pārliecinošos vārdus un frāzes, kuras tiek pielietotas drukātā kosmētikas reklāmā. Pētījums atklāj arī visbiežāk izmantoto tehniku, kā nodibināt attiecības starp auditoriju un tekstu.
 
Nowadays, advertising is an integral element of daily life. It takes different forms and reaches the audience through different media. The future success of advertisement depends on a variety of factors; however, one of the most important elements of any advertisement is a language, as the right message transmitted to the audience makes the advertised products desirable and convinces people to buy them. The aim of the present Bachelor thesis is to examine the lexis used in the advertisements of cosmetic products, focusing on the words that attract the attention of the audience, as well as persuade to purchase a certain product. The research methods involve literature review of available theories, discourse analysis of the printed advertisements and interview. The results of the study reveal the most frequently applied words, as well as the most attention-getting and convincing words and phrases used in the texts of printed advertisements of cosmetic products. The research also identifies the most common technique used to build a relationship between the audience and the text.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38002
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV