• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikatīvais mērķtiecīgums lietišķajās prezentācijās

Thumbnail
Открыть
306-62355-Gadimli_Aygun_ag12025.pdf (1.398Mb)
Автор
Gadimli, Aygun
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā tiek pētīta saistība starp verbāliem un neverbāliem līdzekļiem, lai panāktu komunikatīvu mērķtiecīgumu lietišķajās prezentācijās. Darba mērķis ir analizēt un salīdzināt verbālo un neverbālo līdzekļu lietojumu un savienojumu lietišķajās prezentācijās, ko veic trīs profesionāli runātāji. Pētījuma mērķa sasniegšanai ir izvēlēts literatūras apskats un gadījumu izpēte ka pētījuma metodes. Galvenie secinājumi ir, ka efektīvi verbālie līdzekļi (stilistiskās izteiksmes līdzekļi, intensīva valoda, leksikas daudzveidība) un neverbālie līdzekļi (stāja, žesti, smaids, apģērbs, balss un pauzes) ir svarīgi lietišķajās prezentācijās, lai sasniegtu komunikatīvo mērķtiecīgumu. Tomēr ir jāturpina pētīt vairākus citus principus.
 
This Bachelor’s Thesis investigates the interconnections between verbal and nonverbal means for achieving communicative purposefulness in business presentations. The aim of the Thesis is to analyse and compare the use and connection of verbal and nonverbal means in business presentations performed by three professional speakers. A literature review and a case study are selected as research methods to reach the goal of the study. The main conclusions are that effective verbal means (stylistic devices, intense language, lexical diversity) and nonverbal means (posture, gestures, smile, clothing, voice and pause) are important in business presentations to achieve communicative purposefulness. However, a number of other principles should be further explored.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38004
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6057]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV