3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība, iepazīstinot ar dabu
Author
Gavilovska, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes attīstību pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, iepazīstinot ar dabu. Kvalifikācijas darbā analizētas pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās atziņas par pētnieciskās prasmes būtību un attīstību atbilstoši 3-4 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām, atlasītas piemērotākās metodes pētniecisko prasmju attīstībai, iepazīstinot 3-4 gadus vecus bērnus ar dabu pirmsskolā. Teorētiskas analīzes rezultātā izveidoti pētnieciskās prasmes līmeņi, kritēriji un rādītāji atbilstoši 3-4 gadus veciem bērniem. Veikts pedagoģiskais eksperiments, lai noskaidrotu 3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstību. The purpose of the qualification work is to study the development of research skills of children aged 3-4 years in pre-school pedagogical process, while they are getting acquainted with nature.The qualification work analyzes the pedagogical, psychological and methodological discoveries. These discoveries is about the essence and development of research skills wich according to 3-4 year old infant's develompment peculiarity. In qualification work select the most appropriate methods for the development of research skills, introducing 3-4 year old children with nature in preschool, as well as pedagogical observation, to find out the level of research skills of 3-4 years old children. As a result of the theoretical analysis, the levels, criteria and indicators of research skills developed according to 3-4-year-old children were created.