Latvijas izglītības iestāžu vides piemērotība izglītojamiem ar autismu sākumskolā (1.-4. klase)
Author
Šūpole, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Latvijas izglītības iestāžu vides piemērotība izglītojamajiem ar autismu sākumskolā (1.-4. klase) Darba autore: Kristiāna Šūpole Darba zinātniskā vadītāja: Dr. Paed. Ilze Šūmane Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt izglītības iestāžu vides specifikās vajadzības izglītojamajiem ar autismu un analizēt esošo situāciju Latvijas izglītības iestādēs. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā ir analizēts autisms un nepieciešamā izglītības iestāžu vides specifika izglītojamajiem ar autismu. Praktisko daļu veido empīriskie pētījumi – izglītības iestāžu vides novērojums, izglītojamā ar autismu novērojums un anketēšana. Pētījumā tika secināts, ka Latvijas izglītības iestāžu vide ir tikai daļēji piemērota izglītojamajiem ar autismu sākumskolā (1.-4. klase). Title of the research: The Environment Suitability for Primary School students (1.-4. Grade) with Autism in Latvia Education Institutions Author of the research: Kristiāna Šūpole Scientific adviser: Dr. Paed. Ilze Šūmane The aim of the research: To theoretically analyze specific suitability needs for students with autism and analyze the current situation in Latvia education institution environment The research contains of two parts: theoretical and practical part. The theoretical part consists of analyze for autism and education institution environment. The practical part consists of empirical research - observations and questionnaire In conclusion, Latvia education institution environment is only partly suitable for primary school students (1.-4. grade) with autism.