Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasma
dc.contributor.authorSkarpa, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:10Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62231
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38051
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „ Vārdu krājuma pilnveide mazākumtautību skolēnam ar multifunkcionāliem attīstības traucējumiem”. Diplomdarba autore ir Laila Skarpa. Diplomdarba mērķis ir izpētīt vārdu krājumu pilnveides iespējas mazākumtautību skolēnam ar multifunkionāliem attīstības traucējumiem. Teorētiskajā daļā analizēta teorija par bilingvālismu. Pētījumā analizēta pieredzējušu skolotāju pieredze darbā ar skolēniem kuriem ir multifunkcionāliem attīstības traucējumi kas, uzsākot skolas gaitas, nespēj iekļauties izglītības sistēmā valodas sistēmas nepietiekamas attīstības dēļ. Praktiskajā daļā izklāstītas metodes un paņēmieni attīstoši koriģējošās darbības uzsākšanai. Diplomdarba praktiskajā daļā diplomdarba autore, izmantojot Montesori metodi, rotaļas un vingrinājumus pētījusi mazākumtautību skolēna ar multifunkcionāliem attīstības traucējumiem, kuram ir nepietiekams vārdu krājumu latviešu valodā. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbības laikā tika pilnveidots skolēna vārda krājumu. Pētījuma dati tika apkopoti un analizēti. Darbs sastāv no 62 lpp., anotācijām latviešu un angļu valodā, ievada, 3 nodaļām un nobeiguma, no 44 literatūras un avotu saraksta ar vienībām. Diplomdarbā iekļautas 6 tabulas, 7 attēli un 5. pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of the diploma paper is "Improvement of vocabulary for a minority pupil with multifunctional developmental disorders". The author of the diploma paper is Laila Scarpa. The aim of the diploma paper is to explore the possibilities of improving vocabulary with a minority pupil with multifunctional developmental disorders. The theoretical part analyzes the theory of bilingualism. The study examines the experience of experienced teachers working with pupils with multifunctional developmental disorders, which, when entering school, fail to enter the education system due to the lack of development of the language system. The practical part outlines the methods and techniques for developing a remedial action. In the practical part of the diploma paper, the author of the diploma paper, using the Montessori method, plays and exercises, has studied minority pupils with multifunctional developmental disorders, which has insufficient vocabulary in the Latvian language. During the pedagogical trial, the pupil's name stock was improved. The study data were collected and analyzed. The question was confirmed. The work consists of 62 pages, annotations in Latvian and English, introduces, 3 chapters, the final, 44 the literature and the source list with the units. Diploma paper includes 6 tables, 7 pictures and 5 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectmultifunkcionāli attīstības traucējumi
dc.subjectbilingvāls
dc.subjectMontesori metode.
dc.titleVārdu krājuma pilnveide mazākumtautības skolēniem ar multifunkcionāliem traucējumiem
dc.title.alternativeImprovement of vocabulary for a minority pupil with multifunctional developmental disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record