• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dzīves prasmju sekmēšana, izmantojot sižetu lomu rotaļas 6-7 gadu veciem bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-62251-Gorovaja_Alona_ag13095.pdf (1.263Mb)
Autor
Gorovaja, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba autore: Aļona Gorovaja Zinātniskais vadītājs: pedagoģijas doktors, docente Ilze Šūmane Dimlomdarba apjoms: 62.lpp., 17 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums, 38 izmantotās literatūras un avotu Atslēgas vārdi: dzīves prasmes, lomu sižetu rotaļa, 6-7 gadu veci bērni Mērķis: pētīt 6-7 gadus vecu bērnu dzīves prasmju veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē Teorētiskā daļā sastāv no trīs nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kurās tiek atspoguļota rotaļas būtība, klasifikācija un attīstības posmi, lomu sižetu rotaļu raksturojums, to organizēšanas un vadīšanas paņēmieni, dzīves prasmju attīstība 6-7 gadu vecumā. Empīriskā pētījuma daļā tiek raksturoti pētāmas grupas bērnu dzīves prasmju apguves līmenis un veikta vecāku anketēšana un pedagoģiskie novērojumi. Tika veikts pētījums vienā no pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē, lai pēc izstrādātajiem kritērijiem novērtētu bērnu dzīves prasmju līmeni. Kopsavilkumā, var secināt, ka izstrādātā sižetu lomu rotaļu kopa palīdzēja bērniem pilnveidot nepieciešamas dzīves prasmes pētījuma norises laikā.
 
Author of work: Alona Gorovaja Scientific adviser: Doctor of Pedagogy, Assistant Professor Ilze Šūmane Bachelor’s scope of work: 62 pages, 17 pictures, 4 tables, 1 supplements, 38 source of literature are used Keywords: life skills, role play scene, 6-7 year old children The study aims to promote the life skills of 6-7 years old childrens in a preschool educational establishment. Theoretical part contains from 4 parts and few chapters are showing the essence of the play, the classification and stages of development, the role play scenes characterization, their organization and management methods, development of life skills at the 6-7 years old childrens. The empirical part is based on describes the children's life skills level, conducted parental surveys and pedagogical observations on the study group. A study was conducted at one of the pre-school establishments in order to assess the standard of childrens life skills according to the developed criteria. In summary, it can be concluded that the developed set of role play scenes helped children to develop the necessary life skills of during the research course.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38063
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV