Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorGorovaja, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:16Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62251
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38063
dc.description.abstractDarba autore: Aļona Gorovaja Zinātniskais vadītājs: pedagoģijas doktors, docente Ilze Šūmane Dimlomdarba apjoms: 62.lpp., 17 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums, 38 izmantotās literatūras un avotu Atslēgas vārdi: dzīves prasmes, lomu sižetu rotaļa, 6-7 gadu veci bērni Mērķis: pētīt 6-7 gadus vecu bērnu dzīves prasmju veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē Teorētiskā daļā sastāv no trīs nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kurās tiek atspoguļota rotaļas būtība, klasifikācija un attīstības posmi, lomu sižetu rotaļu raksturojums, to organizēšanas un vadīšanas paņēmieni, dzīves prasmju attīstība 6-7 gadu vecumā. Empīriskā pētījuma daļā tiek raksturoti pētāmas grupas bērnu dzīves prasmju apguves līmenis un veikta vecāku anketēšana un pedagoģiskie novērojumi. Tika veikts pētījums vienā no pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē, lai pēc izstrādātajiem kritērijiem novērtētu bērnu dzīves prasmju līmeni. Kopsavilkumā, var secināt, ka izstrādātā sižetu lomu rotaļu kopa palīdzēja bērniem pilnveidot nepieciešamas dzīves prasmes pētījuma norises laikā.
dc.description.abstractAuthor of work: Alona Gorovaja Scientific adviser: Doctor of Pedagogy, Assistant Professor Ilze Šūmane Bachelor’s scope of work: 62 pages, 17 pictures, 4 tables, 1 supplements, 38 source of literature are used Keywords: life skills, role play scene, 6-7 year old children The study aims to promote the life skills of 6-7 years old childrens in a preschool educational establishment. Theoretical part contains from 4 parts and few chapters are showing the essence of the play, the classification and stages of development, the role play scenes characterization, their organization and management methods, development of life skills at the 6-7 years old childrens. The empirical part is based on describes the children's life skills level, conducted parental surveys and pedagogical observations on the study group. A study was conducted at one of the pre-school establishments in order to assess the standard of childrens life skills according to the developed criteria. In summary, it can be concluded that the developed set of role play scenes helped children to develop the necessary life skills of during the research course.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdzīvesprasmes
dc.subjectlomu - sižetu
dc.subjectrotaļa
dc.subject6-7 gadu
dc.subjectvecuma
dc.titleDzīves prasmju sekmēšana, izmantojot sižetu lomu rotaļas 6-7 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativePromoting the life skills of 6-7 years old children using role plays
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record