Speciālās izglītības skolotāja un bērna ar autiskā spektra traucējumiem 3-4 gadu vecumā sadarbības vide pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Seļivanova, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā “Speciālās izglītības skolotāja un bērna ar autiskā spektra traucējumiem 3-4 gadu vecumā sadarbības vide pirmsskolas izglītības iestādē”autore Inga Seļivanova teorētiski un praktiski aplūkojusi autiskiem bērniem piemērotu sadarbības vidi. Pētījuma mērķis:pētīt bērnu ar autiskā spektra traucējumiem un speciālā pedagoga sadarbībai atbilstošu vidi un tās nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 51lpp., 10tabulas, 8attēli, 10pielikumi, 61izmantotaisavots un literatūra. Darbā iekļauta teorētiskā daļa, kurā raksturotas bērnu ar autiskā spektra traucējumiem īpatnības un sadarbības vides ietekme uz bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, kā arī pētījuma daļa, kurā aprakstīts pētījums par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem un speciālā izglītības skolotāja sadarbības vidi, raksturota pētāmā bērnu grupa un analizēti iegūtie rezultāti. Pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās, jobērniem ar autiskā spektra traucējumiem piemērota vide pirmsskolas izglītības iestādē uzlabo sadarbību. Author of the graduation work “Preschool collaborative environment of the special education teacher and 3-4 years old children with Autistic Spectrum Disorders” Inga Selivanova theoretically and practically analyzed suitable collaborative environment for autistic children. The aim of the research: to analyse suitable environment for children with autistic spectrum disorders and special education teacher collaboration and its meaning in preschool educationalinstitution. The size of the work: 51 pages, 10 tables, 8 pictures, 10 supplements, 61 references and literature. A theoretical part is included in the work, where features of children with autistic spectrum disorders are characterized and influence of collaborative environment on children with autistic spectrum disorders, and research part, where the investigation on collaborative environment for children with autistic spectrum disorders and special education teacher is described, the studies group of children’s is described, and the results are analysed. A hypothesis proposed in the research was confirmed, because suitable environment for children with autistic spectrum disorders in preschool educational institution improve collaboration.