Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorSeļivanova, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:17Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62257
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38066
dc.description.abstractDiplomdarbā “Speciālās izglītības skolotāja un bērna ar autiskā spektra traucējumiem 3-4 gadu vecumā sadarbības vide pirmsskolas izglītības iestādē”autore Inga Seļivanova teorētiski un praktiski aplūkojusi autiskiem bērniem piemērotu sadarbības vidi. Pētījuma mērķis:pētīt bērnu ar autiskā spektra traucējumiem un speciālā pedagoga sadarbībai atbilstošu vidi un tās nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 51lpp., 10tabulas, 8attēli, 10pielikumi, 61izmantotaisavots un literatūra. Darbā iekļauta teorētiskā daļa, kurā raksturotas bērnu ar autiskā spektra traucējumiem īpatnības un sadarbības vides ietekme uz bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, kā arī pētījuma daļa, kurā aprakstīts pētījums par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem un speciālā izglītības skolotāja sadarbības vidi, raksturota pētāmā bērnu grupa un analizēti iegūtie rezultāti. Pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās, jobērniem ar autiskā spektra traucējumiem piemērota vide pirmsskolas izglītības iestādē uzlabo sadarbību.
dc.description.abstractAuthor of the graduation work “Preschool collaborative environment of the special education teacher and 3-4 years old children with Autistic Spectrum Disorders” Inga Selivanova theoretically and practically analyzed suitable collaborative environment for autistic children. The aim of the research: to analyse suitable environment for children with autistic spectrum disorders and special education teacher collaboration and its meaning in preschool educationalinstitution. The size of the work: 51 pages, 10 tables, 8 pictures, 10 supplements, 61 references and literature. A theoretical part is included in the work, where features of children with autistic spectrum disorders are characterized and influence of collaborative environment on children with autistic spectrum disorders, and research part, where the investigation on collaborative environment for children with autistic spectrum disorders and special education teacher is described, the studies group of children’s is described, and the results are analysed. A hypothesis proposed in the research was confirmed, because suitable environment for children with autistic spectrum disorders in preschool educational institution improve collaboration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectautiskā spektra traucējumi
dc.subjectsadarbības vide
dc.subjectspeciālais skolotājs
dc.subjectpirmsskola
dc.titleSpeciālās izglītības skolotāja un bērna ar autiskā spektra traucējumiem 3-4 gadu vecumā sadarbības vide pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePreschool Collaborative Environment of the Special Education Teacher and 3-4 Years Old Children with Autistic Spectrum Disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record