Show simple item record

dc.contributor.advisorPrudņikova, Ilga
dc.contributor.authorPastore, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:18Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62259
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38068
dc.description.abstractDiplomdarba autore: Eva Pastore Diplomdarba vadītājs: Dr.paed. Ilga Prudņikova Diplomdarba temats: “Lietpratības veidošanās skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem matemātikas jomā speciālajā klasē.” Diplomdarba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt skolēnu lietpratības līmeni matemātikas apguvē un izstrādāt teorijā un praksē pamatotu vingrinājumu kopu tās veicināšanai. Diplomdarba teorētiskajā daļā aplūkots skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem raksturojums, pedagoģiskais process Rīgas 1.speciālā internātpamatskolā – attīstības centrā, vispārīgs lietpratības jeb kompetenču pieejas raksturojums. Pētījums balstīts uz S. Liepiņas, H. Zamska, I. Freimaņa, I. Prudņikovas, Z. Rubenes, V. Kalnbērziņas, D. Namsones, S. Tūbeles, I. Helmanes, R. Vīgantes, S. Sebres, E. Kļaves atziņām. Diplomdarba praktiskajā daļā veikta lietpratības līmeņa matemātikas jomā mērīšana skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgas attīstības traucējumiem pirms un pēc metodiskā materiāla aprobācijas. Diplomdarbs sastāv no 4 nodaļām, ieteikumiem speciālās izglītības skolotājiem, nobeiguma un secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 32 avotiem, un tas satur 58 lapas, 7 attēlus, 7 tabulas, 17 pielikumus. Diplomdarba praktiskā daļa veikta Rīgas 1.speciālajā internātpamatskolā – attīstības centrā. Respondentu skaits ir 5. Iegūtie rezultāti apkopoti, analizēti un veikti secinājumi. Atslēgvārdi: lietpratība, vidēji smagi un smagi garīgās attīstības traucējumi, matemātikas joma, speciālā klase, speciālā skola.
dc.description.abstractAuthor of the diploma paper: Eva Pastore Supervisor of the diploma paper: Dr.paed. Ilga Prudņikova Subject of the diploma paper: “Competency development of students with moderate and sever intellectual disabilities in math subjects at special clases.” Aim of the diploma paper: Theoretically and practically examine the level of students' competence in mathematics and develop a theory and practice-based set of exercises for promoting it. The theoretical part of the diploma paper describes characteristics of the students with moderate and sever intellectual disabilities, the characteristics of Riga Special Elementary School Nr.1 – Centre of Development, the characteristics of deeper learning competencies. The study is based on the findings by S. Liepiņa, H. Zamskis, I. Freimanis, I. Prudņikova, Z. Rubene, V. Kalnbērziņa, D. Namsone, S. Sebre, E. Kļave, S. Tūbele, I. Helmane, R. Vīgante. The practical part of the diploma paper measurement of competence level in mathematics in students with moderate to severe mental disorders before and after approbation of methodological material.. The diploma paper consists of 4 chapters, recommendations and advice for teachers of special education, the final part and conclusions, list of 32 literature sources, altogether 58 pages, 7 figures, 7 tables, 17 annexes. The practical part of the diploma paper was carried out at the Riga Special Elementary School Nr.1 – Centre of Development. There were 5 respondents. The results acquired were summarised, analysed and compared. Key words: competencies, with moderate and sever intellectual disabilities, math subjects, special class, special elementary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlietpratība
dc.subjectvidēji smagi un smagi garīgās attīstības traucējumi
dc.subjectmatemātikas joma
dc.subjectspeciālā klase
dc.subjectspeciālā skola
dc.titleLietpratības veidošanās skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem matemātikas jomā speciālajā klasē
dc.title.alternativeCompetency development of students with moderate and sever intellectual disabilities in math subjects at special classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record