Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorLapsiņa, Dita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:28Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62305
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38082
dc.description.abstractKustību nepietiekamība ne tikai novājina cilvēku organismu, pakļaujot slimību ietekmei, bet arī noved pie mirstības rādītāju paaugstināšanās. Jebkuram cilvēkam ir svarīgs veselību veicinošs dzīvesveids, un it īpaši tas ir svarīgs sākumskolas vecumposma bērniem. Taču bieži vien mācību iestādēs bērniem netiek nodrošinātas fiziskās aktivitātes atbilstoši viņu vecumam, tāpēc dinamisko paužu ieviešana mācību procesā sākumskolās uzlabotu bērnu veselību, un pozitīvi ietekmētu viņu personības veidošanos un garīgo attīstību. Darba mērķis ir izpētīt dinamisko paužu vadīšanas nozīmi un nepieciešamību sākumskolas mācību procesā. Darbā tiek teorētiski aplūkotas gan bērnu attīstības īpatnības, gan dinamisko paužu nozīme, kā arī tiek izpētīts mācību process un valsts standarts mācību programmai “Sports”. Darba noslēgumā tiek veikta izmēģinājuma darbība un rezultātā tika iegūti uzlaboti bērnu rādītāji par fizisko kustību nepietiekamību mācību procesā. Atslēgvārdi: dinamiskās pauzes, sākumskola, mācību process, veselības veicināšana, pedagogs.
dc.description.abstractLack of movement not only weakens the human body and expose it to the impact of the disease, but also leads to a rise in the mortality rate. Health-promoting lifestyle is important for everyone, and, in particular, it is important for primary school-age children. But often in primary educational institutions children’s are not enough provided with physical activity according to their age, so the making movement breaks in the learning process would improve children's health, and give positive influence to formation their personality and mental development. The aim is to study the management of movement breaks and their need in primary teaching. The paper theoretically covers children's developmental characteristics and importance of the movement breaks, as well as its examine the learning process and the national standard for training program "Sports". At the end of work there is being done trial operation and as a result obtained children's performance indicators improvement for lack of physical training in the study process. Keywords: movement breaks, primary school, educational process, health promotion educator.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDinamiskās pauzes
dc.subjectsākumsskola
dc.subjectmācību process
dc.subjectveselības veicināšana
dc.subjectpedagogs
dc.titleDinamisko paužu iekļaušana 3. klašu skolēnu mācību procesā
dc.title.alternativeInclusion of dynamic breaks in the teaching/learning process of Grade 3 pupils
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record