Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorKibermane, Maira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:41Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62429
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38112
dc.description.abstractMairas Kibermanes maģistra darbā “5 - 6 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas sekmēšana aplicēšanas tēlotājmākslas nodarbībās pirmsskolā” veikta teorētisko avotu un esošās situācijas analīze par bērnu sīkās motorikas psiholoģisko un fizisko raksturojumu, kā arī aprakstīta bērnu sīkās pirkstu motorikas sekmēšana un uz problēmu vērsts pedagoģiskais process pirmsskolā. Izstrādāts ideju katalogs bērnu sīkās pirkstu motorikas sekmēšanā aplicēšanas tēlotājmākslas nodarbībās. Empīriskā pētījuma izmantotās metodes: novērošana, anketēšana un empīrisko datu salīdzinošā analīze, izmantojot datu statistisko apstrādi un analīzi, eksperiments, bērnu darbu analīze. Pētījums veikts pirmsskolas izglītības iestādē „Saimīte” laika posmā no 2017. gada martam līdz 2017. gada decembrim. Darba nobeigumā ir secinājumi, izmantotās 74 literatūras un avotu saraksts, interneta resursi, 25 pielikumi, kurā ietilpst pedagogu un vecāku aptaujas anketa, roku un plaukstu vingrinājumi, aplicēšanas nodarbības plāni un bērnu darbi, statistiskā datu apstrāde. Darba vizualizācijai izmantotas 2 tabulas un 28 attēli.
dc.description.abstractMaster’s thesis of the author Maira Kibermane “Fine motor skill development of 5-6 years old children by using applique and modelling techniques in pre – school classes” consists of analysis of theoretical sources and contemporary situation about children’s fine motor psychological and physical aspects, as well as description of children’s fine motor development and problem oriented pedagogical process in pre-schools. As a result of the thesis author has elaborated “directory of ideas” for children’s fine motor development using applique and modelling techniques in fine art lessons. Methods used for the empirical research: observation, questionnaire and comparative analysis of the empirical data by using statistical data processing and analysis method; experiment, analysis of children work pieces of fine art lessons. The research was carried out at the pre-school educational institution "Saimīte" in the period from March 2017 until December 2017. Final part of the thesis includes conclusions, list of used 74 literature and theoretical sources, internet resources, 25 appendixes which consists of: questionnaires for teachers and parents, hand and palm exercise descriptions, lesson plans of fine art lessons using applique techniques and its resulting work pieces of children, processing of the statistical data. Visual materials of the thesis: 2 tables and 28 images are used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectbērnu sīkās pirkstu motorika
dc.subjecttēlotājmāksla
dc.subjectaplicēšana
dc.subjectdaudzveidīgi materiāli
dc.subjectdaudzveidīgi tehniskie risinājumi
dc.title5-6 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas sekmēšana aplicēšanā tēlotājmākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeFine motor skill development of 5-6 years old children by using applique and modelling techniques in pre-school classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record