Pašvērtēšanas prasmju pilnveide 8. klases skolēniem latviešu valodas stundās
Author
Briede, Inita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Garjāne, Beatrise
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autores Initas Briedes izvēlētais pētījuma temats ir „Pašvērtēšanas prasmju pilnveide 8.klases skolēniem latviešu valodas stundās”. Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt pašvērtēšanas prasmju veicināšanas pedagoģiskās iespējas latviešu valodas stundās. Diplomdarbs sastāv no 2 nodaļām, kurās apkopota teorētiskās literatūras studijās un pedagoģiskās pieredzes pilnveides un pašanalīzes prakses laikā gūtā pieredze par vērtēšanu un pašvērtēšanu. Pirmajā nodaļā analizēta pašvērtēšana un tās nozīme mācību procesā pedagoģijas teorijās, otrajā nodaļā veikts empīrisks pētījums par pašvērtēšanas prasmju pilnveides izpēti 8.klasē latviešu valodas stundās. Empīrisko pētījumu veido pedagoģiskā novērojuma analīze, skolēnu, skolotāju anketēšanas rezultātu analīze un izmēģinājumdarbība. Pētījuma apjoms ir 59 lappuses, tajā ir 10 attēli, 7 pielikumi. Bibliogrāfisko rādītāju veido 29 vienības. Atslēgas vārdi: pašvērtēšana, latviešu valodas stundas, pamatskolēni, mācību process, vērtēšana. The theme chosen by the author of the work, Inita Briede, is " Development of Self-evaluation skills in Latvian language lessons in form 8”. The aim of the work is to theoretically analyze and practice the pedagogical possibilities of promoting self-evaluation skills in Latvian language lessons. The Diploma paper consists of 2 chapters summarizing the experience of theoretical literature and the experience gained in the study of the pedagogical experience and self-analysis practice in the assessment and self-evaluation. The first chapter analyzes self-evaluation skills and its function in the teaching process in pedagogical theories; the second chapter provides an empirical study on the study of the development of self-evaluation skills in grade 8 in the Latvian language lessons. An empirical study consists of an analysis of the pedagogical observation, an analysis of the results of pupils, teachers' questionnaires and practical lessons. The size of the study is 59 pages, it contains 10 images, 7 attachments. The bibliographic index consists of 29 units. Keywords: self-evaluation, Latvian language lessons, elementary school, study process, evaluation.