Klausīšanās prasmju veicināšana ar You Tube materiāliem angļu valodas apguvē sākumskolā
Author
Meilune, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Užule, Kristīne
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma Klausīšanās prasmju veicināšana ar You Tube materiāliem angļu valodas apguvē sākumskolā. Darba galvenais mērķis ir atspoguļot You Tube video materiālu pielietojumu darbā ar izglītojamiem, lai veicinātu un uzlabotu skolēnu klausīšanās prasmes angļu valodas apguvē sākumskolā un vienlaicīgi paaugstinātu skolotāju kompetenci. Darbs ir strukturēts divās daļās – teorētiskajā un praktiskajā. Darba pirmajā nodaļā aplūkota skolēnu individualitāte un mācīšanās stili, un secināts , ka tie ietekmē angļu valodas apguvi. Darba otrajā nodaļā analizētas klausīšanās prasmes un iztirzāti izvirzītie uzdevumi, to efektivitāte mācību procesā angļu valodas apmācībā, secināts, ka svarīgi uzdevumus izvirzīt atbilstoši audzēkņu spējām, saistībā ar realitāti. Darba trešajā nodaļā apskatīts klausīšanās process – tā norise, secināts, ka būtiski skolēniem pārzināt leksikoloģiju un kultūras aspektus. Diplomdarba ceturtajā nodaļā dots ieskats par video skatīšanās lietderīgumu stundās angļu valodas apguvē. Praktiskajā – empīriskajā daļā secināts, ka You Tube video materiāli ir efektīvi stundu plānošanā dažādām tēmām. Lietotā valoda un vizuālais efekts sekmē angļu valodas apguvi sākumskolā. Nobeigumā doti secinājumi un analizēto datu kopsavilkums. The thesis Development of listening skills during English language acquisition process with You Tube materials in primary school is primarily aimed at reviewing You Tube video materials that could be used by teachers in their endevours to help their pupils to further enhance their listening skills in primary school, which should eventually contribute to teachers’ expansion of professional competitiveness components. The paper is structured in the following manner. The first chapter offers an overview of some traits of pupils’ individiality and learning styles that pertain to English language acquisition. The second chapter focused on the analysis of the components of listening skills and listening tasks that are often used in the classroom, it is important to select listening tasks consistently with pupils’ abilities in connection to pupils’ interests as well as real-life experience creates a joyful experience for pupils in foreign language acquisition. A range of aspects forming the listening process are reviewed in chapter three, It is important for a teacher to prepare pupils including lexical and cultural awareness levels The fourth chapter analyzes video lessons in pertinence to English language acquisition. In the empiric research is realyzed that You Tube video materials can be adjusted to various themes studied during English language acquisition. The vocabulary used in You Tube videos is sufficient for the English language acquisition in primary school. Finally, the thesis is concluded with a summary, conclusions and implications of research data. Overall, the thesis contents 82 pages, 2 annexes, 2 charts and 6 figures, as well as references and 69 sources of information.